معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان:

آموزش و پرورش گلستان امسال میزبان ۴ دبیرخانه ملی بود

گلستان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان گفت: امسال برای اولین بار 4 دبیرخانه سرود رضوی، عفاف و حجاب، خط ملی نماد به استان گلستان اختصاص داده شد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش گلستان امسال میزبان ۴ دبیرخانه ملی بود

موسی کابلی در همایش گرامیداشت هفته امور تربیتی اظهار کرد: به لطف خدا و همراهی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و شورای معاونین، امسال برای اولین بار 4 دبیرخانه (سرود رضوی، عفاف و حجاب، خط ملی نماد) به استان گلستان واگذار شد.

کابلی اضافه کرد: امسال در آموزش و پرورش  استان گلستان، 3 سرود ساخته و اجرا شد که 2 سرود مربوط به هفته معلم و جشن تکلیف ۳ هزار نفری دختران بود.

وی میزان حضور دانش‌آموزان پویش مهر را مهم دانست و افزود: در سال گذشته حدود ۲۰ دانش‌آموز مشارکت داشتند که امسال به ۱۰۱ نفر افزایش پیدا کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان در خصوص اعزام دختران به کربلای معلی بیان کرد: گلستان، تنها استانی است که کاروان دختر اعزامی به کربلا با مجوز اردویی داشت.

وی همچنین از اعزام ۶۰۰ دانش‌آموز به کربلا در عید نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

این همایش با حضور  سیدعلی مهاجر (معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان)، منصور عتیقی (از فعالان فرهنگی و معاون پیشین آموزش و پرورش گلستان)، ذکریا یازرلو (معاون پیشین فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش) و چهره‌های ماندگار امور تربیتی و فعالان حوزه پرورشی برگزار شد.

نویسنده : Mehregan Mohammadi

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار