موسی کابلی،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان:

رای اولی ها تاثیرگذار ترین افراد در انتخابات هستند

گلستان(پانا)-موسی کابلی رای اولی ها را موثر ترین افراد در عرصه های مختلف کشور دانست و ادامه داد:رای اولی ها علاوه بر حضور خود باید اطرافیان خود را نیز به میدان دعوت کنند.قرار است با انتخابات آینده،برای بار دیگر ایران قدرتمند را به تمام دنیا نشان دهیم.

کد مطلب: ۱۴۵۸۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رای اولی ها تاثیرگذار ترین افراد در انتخابات هستند

موسی کابلی،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان ضمن عرض تبریک ۴۵ امین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانکرد:گلستانی ها با حضور پر جوش و خروش خود در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حماسه ای زیبا و دیدنی آفریدند.

وی اضافه کرد:در استان گلستان،۲۳۱۵۰ نفر رای اولی حضور دارند که قطعا با حضور خود در صحنه های ملی مخصوصا انتخابات پیشرو می توانند تاثیر گذاری مثبتی در جهت حفظ نظام جمهوری اسلامی داشته باشند.

موسی کابلی رای اولی ها را موثر ترین افراد در عرصه های مختلف کشور دانست و ادامه داد:رای اولی ها علاوه بر حضور خود باید اطرافیان خود را نیز به میدان دعوت کنند.قرار است با انتخابات آینده،برای بار دیگر ایران قدرتمند را به تمام دنیا نشان دهیم.

ایشان در پایان،حضور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال را بسیار پرشور دانست و از ملت ایران خواست تا در روز انتخابات نیز بابصیرت و آگاهی خود به میدان بیایند.

خبرنگار:مهرگان محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار