تجدید میثاق شورای معاونان آموزش و پرورش با آرمان‌های امام راحل (ره)‌ ‌

پورثانی: از هیچ تلاشی برای تبدیل گفتمان تربیت به گفتمان غالب جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام کوتاهی نمی‌کنیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در مراسم تجدید میثاق شورای معاونان آموزش و پرورش با آرمان‌های امام راحل (ره) که همزمان با نخستین روز هفته امور تربیتی برگزار شد. عنوان کرد، امسال هفته امور تربیتی با ولادت حضرت مهدی تقارن پیدا کرده است و قطعا مسیری که مربیان طی می‌کنند مسیر نوکری ایشان است و از هیچ تلاشی برای تبدیل گفتمان تربیت به گفتمان غالب جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام کوتاهی نمی‌کنیم.

کد مطلب: ۱۴۶۱۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پورثانی: از هیچ تلاشی برای تبدیل گفتمان تربیت به گفتمان غالب جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام کوتاهی نمی‌کنیم

به گزارش روابط عمومی‌ معاونت پرورشی و فرهنگی، همزمان با آغاز هفته امور تربیتی، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، معاونان و مشاوران وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مربیان پرورشی و کارکنان معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز سه‌شنبه ۸ اسفند با حضور در حرم مطهر امام راحل و نثار تاج گل، به مقام والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

‌همچنین وزیر آموزش و پرورش به همراه اعضای شورای معاونان، با حضور در مزار شهیدان رجایی، بهشتی و باهنر و شهدای دولت همچنین شهیده فائزه رحیمی دانشجومعلم، با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی در این مراسم گفت: امسال هفته امور تربیتی با ولادت حضرت مهدی تقارن پیدا کرده است و قطعا مسیری که مربیان طی می‌کنند مسیر نوکری ایشان است. زیرا این انقلاب برای زمینه‌سازی ظهور برپا شده است.

پورثانی: از هیچ تلاشی برای تبدیل گفتمان تربیت به گفتمان غالب جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام کوتاهی نمی‌کنیم

وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، به مربیان، معلمان، مشاوران، مدیران مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی نیز درود فرستاد و افزود: امسال پوستر هفته امور تربیتی در یک مسجد رونمایی شد؛ چراکه معتقدیم تربیت به تنهایی توسط آموزش و پرورش میسر نمی‌شود. رویکرد دولت استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تربیت است لذا به تمام مربیان که تربیت را بر عهده دارند، این هفته را تبریک می‌گویم و از زحمات آنان برای رشد دانش‌آموزان تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: امسال در آغازین روزهای مسئولیت بنده در آموزش و پرورش در کنار مزار شهیدان رجایی و باهنر عهد می‌بندم به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، از هیچ تلاشی برای تبدیل گفتمان تربیت به گفتمان غالب جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام کوتاهی نکنم.

پورثانی اضافه کرد: عهد می‌بندم تمام تلاش خود را انجام دهم تا در دل هیچ مدرسه‌ای هیچ دانش‌آموزی نباشد که اندوه نداشتن مربی تربیتی، نرفتن به اردو و برنامه تربیتی را داشته باشد.

وی افزود: امروز زنگ مجلس در تمام مدارس به صدا در می‌آید که بوی ارتباط، گفتمان و تعامل دارد. براین باور هستیم که دانش‌آموز جمهوری اسلامی یک عنصر موثر و کنش‌گر است لذا انتخابات را از آموزش و پرورش شروع کردیم. ۱۷ میلیون عنصر کنش‌گر و موثر یک سفیر برای جمهوری اسلامی ایران هستند.

‌هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی از امروز هشتم اسفند با شعار «تربیت مهدوی، نسل آرمانی» آغاز شده است و تا روز ۱۴ اسفند ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار