فرمانده سپاه عنبرآباد خبر داد:

ساخت مدرسه ۲ کلاسه توسط گروه جهادی در ایام نوروز

عنبرآباد (پانا) - فرمانده سپاه عنبرآباد گفت: گروه جهادی شهید دهقان‌پور با حضور در محرومترین روستای نرگسان بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد در ایام نوروز و با زبان روزه برای دانش‌آموزان عشایری این منطقه مدرسه ۲ کلاسه احداث کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۵۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مدرسه ۲ کلاسه توسط گروه جهادی در ایام نوروز

ایوب سنجری با اشاره به صعب‌العبور بودن روستای نرگسان و وزش بادهای شدید در این منطقه خاطرنشان کرد: مدرسه‌ این روستا پیش از این کانکسی بوده‌ و امروز به همت جهادگران بسیجی در ایام نوروز، مدرسه جدید در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه قریب ۲۰ دانش‌آموز در این مدرسه در حال تحصیل هستند، بیان کرد: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال هزینه در حال احداث است و به همت گروه جهادی شهید دهقان‌پور تا پایان ماه مبارک رمضان تکمیل می‌شود و دانش‌آموزان از نعمت فضای مناسب برای تحصیل بهره‌مند خواهند‌ شد.

فرمانده سپاه عنبرآباد اظهار کرد: روند محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار همچنان ادامه خواهد داشت و با تمام توان و در حد بضاعت با همراهی نیروهای انقلابی این رویه را ادامه می‌دهیم.

وی یادآور شد: در ایام نوروز امسال ۱۰ گروه جهادی در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند که 2 گروه جهادی در ساخت این مدرسه فعال هستند.

دانش‌آموزخبرنگار: نیلوفر قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار