مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه شورای آموزش و پرورش:

در نیشابور 140 کلاس غیراستاندارد، 12 کلاس کانکسی و 593 دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم

۷۵۰ نیروی انسانی در سال تحصیلی جاری در نیشابور صرفه جویی شده است

نیشابور(پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه شورای آموزش و پرورش فرصت باقی مانده تا پایان سال تحصیلی برای دانش آموزان را بسیار اندک دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
در نیشابور 140 کلاس غیراستاندارد، 12 کلاس کانکسی و 593 دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم

علیرضا کلیدری با گرامیداشت ماه پرفیض و مبارک رمضان، گفت: در سال گذشته هشت جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار شده است که در حوزه نیروی انسانی و منابع موجود مصوباتی از طرف شورا تبیین و اجرایی شده است.

علیرضا کلیدری نیروی شاغل در آموزش و پرورش نیشابور را چهار هزار و 109 نفر معرفی کرد و افزود: نسبت معلم به دانش آموز از 20 نفر به 26 نفر افزایش یافته و این امر صرفه جویی 750 نیروی انسانی را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: ما در نیشابور در حال حاضر 45 مدرسه دو نوبتی، 140 کلاس غیراستاندار و 12 کلاس کانکسی داریم که باید در ساخت و ساز فضای آموزشی در این شهرستان توجه ویژه شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 593 دانش آموز بازمانده از تحصیل در این شهرستان وجود دارد که تلاش خواهیم کرد این تعداد را به صفر برسانیم.

کلیدری با اشاره به توفیقات مختلف کسب شده در مسابقات و جشنواره های مختلف علمی، فرهنگی، قرانی، هنری و ورزشی، گفت: در یک سال گذشته جلوه های خاصی از ایثارگری و روحیه جهادی از معلمان نشان داده شد و امیدواریم با کمک اعضای شورا بتوانیم بر این توفیقات بیفزاییم.

در این جلسه از مدیریت و کارکنان اداره ثبت اسناد نیشابور به جهت همکاری و تعامل در راستای صدور اسناد مالکیت مدارس شهرستان تجلیل به عمل آمد. مدیریت آموزش و پرورش نیشابور در این حوزه مقام دوم استان را کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار