مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

خبرنگاران پانا صدای دانش‌آموزان ایرانی هستند

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان گفت: دانش‌آموزخبرنگاران پانا در واقع صدای دانش‌آموزان ایرانی هستند.

کد مطلب: ۱۴۶۳۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا صدای دانش‌آموزان ایرانی هستند

محمود رجبی‌پور در حاشیه برگزاری دوره آموزش خبرنگاران در قالب «طرح هر مدرسه یک خبرنگار» با اشاره به اینکه خبرگزاری پانا یکی از بهترین مکان‌ها برای انجام فعالیت دانش‌آموزان است، گفت: این خبرگزاری با تغییر رویکرد به سمت دانش‌آموز‌محور شدن هم‌اکنون در قالب یک باشگاه رسانه‌ای دانش‌آموزی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به جذب دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد به خبرگزاری پانا افزود: تربیت دانش‌آموزخبرنگاران، گام مهم و موثری در غنی شدن سرمایه‌های رسانه‌ای کشور خواهد بود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان گفت: خبرنگاران پانا صدای دانش‌آموزان ایران هستند و شایسته است نخبگان و طلایه‌داران مدرسه و شهر خود را از این طریق به جامعه معرفی کنند.

وی ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «تا جایی که می‌توانید برای انقلاب نیرو جذب کنید»، افزود: یکی از ریشه‌های انقلاب، آموزش و پرورش است که می‌توان با جذب دانش‌آموزان مستعد در حوزه خبرنگاری، نیروهای پای کار انقلاب را تربیت کرد.

رجبی‌پور ادامه داد: یکی از هدف‌های حوزه پرورشی بحث هویت‌یابی و رشد اجتماعی دانش‌آموزان است که خبرگزاری پانا می‌تواند دانش‌آموزان را به لحاظ اجتماعی، آماده شروع فعالیت در اجتماع و جمع‌های بزرگتر کند.

دوره آموزش خبرنگاری در قالب «طرح هرمدرسه یک خبرنگار» با شرکت بیش از 500 نفر از دانش‌آموزان شهر کرمان در تمام مقاطع تحصیلی به مدت 4 روز در محل سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار