کارشناس حراست آموزش و پرورش قلعه گنج:

برگزاری نماز‌ جماعت در مدارس تاثیرگذارترین آموزش معنوی بر رفتار اجتماعی دانش‌آموزان است

قلعه گنج (پانا) - کارشناس حراست آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج گفت: برگزاری نماز جماعت در مدارس، تاثیرگذارترین آموزش در تغییر رفتار معنوی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۶۳۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نماز‌ جماعت در مدارس تاثیرگذارترین آموزش معنوی بر رفتار اجتماعی دانش‌آموزان است

حجت‌الاسلام یحیی احمدی‌زاده در مراسم اجلاسیه نماز ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قدردانی از زحمات مدیران، معاونین، مربیان و تمامی عوامل اجرایی واحدهای آموزشی در برگزاری پرشور نماز جماعت مدارس گفت: برگزاری نماز جماعت در مدارس، تاثیرگذارترین آموزش معنوی در رفتارهای اجتماعی دانش‌آموزان است.

حجت‌الاسلام احمدی‌زاده افزود: مهمترین هدف این اجلاسیه، معرفی الگوهای موفق در نماز و ایجاد انگیزه و رغبت در میان دانش‌آموزان برای اقامه نماز و همچنین شناسایی فعالان و خادمان نماز و معرفی آنان به جامعه دانش‌آموزان است و امیدواریم بتوانیم گام‌های بنیادی و اساسی در مسیر اعتلای فرهنگ نماز در مدارس، خانه و جامعه برداریم.

حجت‌الاسلام محمد کرمی، دبیر اقامه نماز شهرستان قلعه گنج نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه یادگیری و آموزش احکام دین به‌ویژه نماز به دیگران مصداق کامل جهاد اکبر است، گفت: با هیچ عملی مانند نماز نمی‌توان به جنگ با شیطان رفت.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه این توفیق نصیب هر کسی نخواهد شد، افزود: همه شما دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز در امر نماز که در این اجلاسیه حضور دارید، نظرکرده خداوند متعال هستید و قدر این فرصت را بدانید.

محمد فلاح‌کهن، کارشناس قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی آموزش و پرورش قلعه گنج نیز با بیان اینکه اقیموا الصلوة (نماز را به پا دارید) به‌طور مکرر در قرآن بیان شده است، اهمیت ترویج و گسترش اقامه نماز در جامعه را تشریح کرد.

در پایان از ۳۰۰ فعال حوزه نماز و نفرات برتر مسابقات دانش‌آموزی قرآن و عترت از جمله ۵ دانش‌آموز که حافظ کل قرآن کریم بودند با اهدای لوح سپاس و جوایزی به رسم یادبود تجلیل شد.

دانش‌آموزخبرنگار: امیرمهدی حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار