وزیر آموزش و پرورش؛

ساخت مدرسه به‌نام شهدای دانش‌آموز کرمان/ قصه شهدای دانش‌آموز باید به کتاب تبدیل شود

کرمان (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با ادای احترام به شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان گفت‌ به نام هر یک از آن‌ها مدرسه خواهیم ساخت.

کد مطلب: ۱۴۶۲۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مدرسه به‌نام شهدای دانش‌آموز کرمان/ قصه شهدای دانش‌آموز باید به کتاب تبدیل شود

رضا‌مراد صحرایی در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان کرمان گفت: در مراسم شهدا صحبت کردن سخت است و بایستی بیشتر از این محفل بهره برد. روایت زندگی تک‌تک این شهیدان، روز به روز، اسرار نهفته آن‌ها را بر ما آشکار می‌کند که گویی شهید‌سلیمانی عزیز، آغوش گشاده و آن‌ها را در برگرفته است.

صحرایی ضمن اشاره به افتتاح مدرسه شهدای دانش‌آموزان حادثه تروریستی کرمان افزود: همانطور که وعده کردیم به نام هر یک از این شهیدان مدرسه‌ای خواهیم ساخت تا نمادی از رشادت و افتخارآفرینی نوجوانان کرمانی در مکتب سلیمانی باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه قصه شهدای دانش‌آموز باید به کتاب تبدیل شود گفت: دست‌نوشته شهیده المیرا حیدری‌نژاد به پویش «من می‌توانم» تبدیل خواهد شد. این پویش که جلوه‌ای از فرهنگ مقاومت خواهد بود، از سوی معاونت پرورشی وزارت پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسیر سعادت همان راهی است که شهدا رفتند، گفت: در صدر کلام شهدا چند کلیدواژه هست که مهم‌ترین آن، طبق وصیت‌نامه سردار دلها شهید سلیمانی «حرم بودن جمهوری اسلامی ایران» است که اگر امروز این یک راهبرد را دنبال کنیم، شکست‌ناپذیر خواهیم بود. کلیدواژه‌های «ولی‌فقیه» و «حجاب» نیز در وصیت نامه شهدا پرتکرارترین موضوعات هستند. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار