وزیر آموزش و پرورش:

کشور به کارگاه بزرگ مدرسه‌سازی تبدیل شده است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت کشور با همت دولت سیزدهم به کارگاه بزرگ مدرسه‌سازی تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۴۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کشور به کارگاه بزرگ مدرسه‌سازی تبدیل شده است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان؛ رضامراد صحرایی، ظهر پنج‌شنبه در آیین افتتاح متمرکز ۱۳ پروژه آموزشی شامل 7 کلاس درس در گنبدکاووس استان گلستان اظهارکرد: توفیق خدمت به خلق، توفیق بزرگی است و باید قدر آن را بدانیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: آینده هر کشور بدون تردید از مدارس آغاز می‌شود و به همین دلیل می‌گویند مدرسه، یک ایران کوچک است. بذر شکوفایی و استعداد در مدارس کاشته می‌شود.

وی بیان کرد: افتتاح ۱۳ مدرسه در گلستان، نشان‌دهنده اهتمام جدی دولت در مدرسه‌سازی بوده که آن را به شهدای گلستان تقدیم می‌کنیم.

صحرایی ادامه داد: در این دولت، موضوع معلم و آموزش و پرورش مورد توجه جدی بوده و خدمتی که ارائه شده قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی گفت: از افتخارات بزرگ دولت سیزدهم آن است که بدون ادعاهای متعارف سیاسی و روشنفکرانه به تمام معنا به معلمان خدمت کرده است.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: این دولت، رتبه‌بندی را اجرا کرد که اگرچه در حین اجرا دچار چالش شد اما در پایان آذرماه، خرسند هستیم که بگوییم رتبه‌بندی به عنوان یکی از کلیدی‌ترین مسائل نظام آموزش و پرورش بوده است.

وی ادامه داد: در طرح رتبه‌بندی، ارتقای نسبی معیشت معلمان و بالا بردن جایگاه و شان آن‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

صحرایی گفت: ۵۰ هزار میلیارد تومان در شرایطی به رتبه‌بندی اختصاص یافت که دولت در مضیقه بوده است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: افتخار دیگر دولت آن است که ایران را به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل کرده و در 2 سال اخیر ۶۰۰۰ مدرسه در کشور تقدیم دانش‌آموزان شده است.

وی اضافه کرد: دولت مردمی آنقدر که برای آینده تلاش می‌کند که در حال نمی‌ماند. نیاز امروز کشور اتحاد، انسجام و یکپارچگی بوده و باید این پیام را به همگان مخابره کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اردوگاه دانش‌آموزی آشوراده در حال تجهیز و تکمیل بوده و تلاش می‌کنیم آن را به اردوگاه تراز ملی تبدیل کنیم.

وی همچنین با اشاره به برخی آمارها بیان کرد: قبل از انقلاب 2 هزار و ۵۰۰ کلاس درس در کشور داشتیم که بعد از انقلاب به ۱۰ هزار کلاس درس رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار