کسب افتخاری دیگر توسط اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری

شهرکرد (پانا) - اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری موفق به کسب رتبه سوم کشوری در شاخص‌های ملی و کسب رتبه چهارم کشوری در مجموع امتیاز ملی و دستگاهی در سال ۱۴۰۱ شد.

لینک کوتاه کپی شد
کسب افتخاری دیگر توسط اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری؛ اداره کل آموزش و پرورش استان در جشنواره شهید رجایی بر اساس ارزیابی صورت‌گرفته توسط سازمان اداری و استخدامی کشور با کسب ۹۰.۲۴ درصد تحقق شاخص‌های ملی، موفق به کسب رتبه ۳ در مجموع ادارات کل آموزش و پرورش کشور شد.

همچنین اداره کل آموزش و پرورش استان در مجموع امتیاز ملی و دستگاهی با کسب ۸۵.۵۴ درصد تحقق برنامه‌ها موفق به کسب رتبه ۴ کشور شد.

در این راستا مدیرکل آموزش و پرورش استان این موفقیت ارزشمند را به کلیه همکاران فرهنگی تبریک گفت و کسب این افتخار را حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی همه همکاران شاغل در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان دانست.

افشین امیریان ابراز امیدواری کرد که با تلاش و پشتکار و ایجاد انگیزه در بین همکاران فرهنگی در سال‌های آینده شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در عرصه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی خواهیم بود.

وی از مجموعه همکاران شاغل در اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان و همچنین کارشناسان پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان به دلیل پیگیری‌های صورت‌گرفته تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار