منتخب مردم اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه مطرح کرد:

اضافه شدن ۲۰۰ هزار معلم به بدنه آموزش و پرورش

اصفهان (پانا) - منتخب مردم اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت 2 اتفاق در آموزش و پرورش در حال روی‌دادن است که باید دقت نظر داشته باشیم تا به‌درستی انجام شود، یکی از آن‌ها ۲۰۰ هزار معلم را قصد داریم به این مجموعه اضافه کنیم که نفس جدیدی به این نهاد می‌دهد و دیگری این است که نخبگان به آموزش و پرورش روی آورده‌اند و باید شیوه گزینش آن‌ها به نحوی باشد که بتوان آموزش و پرورش را متحول کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اضافه شدن ۲۰۰ هزار معلم به بدنه آموزش و پرورش
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ امیرحسین بانکی‌پور در نشست صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با منتخبان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی 4 سال گذشته از نمایندگان استان اصفهان درخواست کردیم تا نماینده‌ای در کمیسیون آموزش حضور داشته باشد که علی‌رغم زمزمه‌های شنیده‌شده متاسفانه محقق نشد.
 
وی ادامه داد: در مجلس پیش رو انتظار داریم تا حداقل نماینده از استان اصفهان در کمیسیون آموزش حضور داشته باشد.
بانکی‌پور اظهار داشت: آموزش و پرورش از جانب مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به عنوان کارویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان شده است.

منتخب مردم اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: 2 اتفاق مبارک در آموزش و پرورش در حال روی‌دادن است که باید دقت نظر داشته باشیم تا به‌درستی انجام شود. یکی از آن‌ها ۲۰۰ هزار معلم را قصد داریم به این مجموعه اضافه کنیم که نفس جدیدی به این نهاد می‌دهد و دیگری این است که نخبگان به آموزش و پرورش روی آورده‌اند و باید شیوه گزینش آن‌ها به نحوی باشد که بتوان آموزش و پرورش را متحول کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار