طارمی در لیست پورتو مقابل ویتوریا گیمارش

تهران (پانا) - مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در دیدارهای اخیر این تیم غیبت داشت در بازی هفته بیست و هشتم لیگ پرتغال در لیست این تیم قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۶۶۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
طارمی در لیست پورتو مقابل ویتوریا گیمارش

تیم فوتبال پورتو که پس از تیم‌های اسپورتینگ و بنفیکا با ۵۸ امتیاز در رده سوم جدول لیگ پرتغال قرار دارد؛ شامگاه ۱۹ فروردین و از ساعت ۲۳ در هفته بیست و هشتم این مسابقات رو در روی تیم ویتوریا گیمارش که با ۵۳ امتیاز در مکان پنجم است قرار خواهد گرفت.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که پس از پایان جام ملت‌های آسیا در اغلب بازی‌ها حتی در لیست نهایی تیم خود قرار نمی‌گرفت، با تصمیم «کونسیسائو» سرمربی پورتو در لیست این تیم برای دیدار با ویتوریا گیمارش قرار گرفت.

روزنامه رکورد پرتغال ضمن تأیید این خبر نوشت: کونسیسائو پس از چند بازی که نام طارمی را در لیست نهایی قرار نمی‌داد، تصمیم گرفت تا در این بازی مهم از مهاجم ۳۱ ساله ایرانی خود بهره ببرد. هنوز بازی کردن یا نکردن طارمی مشخص نیست اما همین که در لیست نهایی پورتو قرار گرفته نشان از امیدواری به آینده برای او خواهد بود.

«اوانیلسون» مهاجم پورتو که در این فصل بیشتر به جای طارمی برای این تیم به میدان رفته است به دلیل محرومیت نمی‌تواند پورتو را همراهی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار