محمد مازن: باید امنیت ورزشگاه‌های فوتبال را تامین کنیم

تهران (پانا) - نمایندهکنفدراسیونفوتبال آسیا در سمینار افسران امنیتی ورزشگاه‌ها و برگزاری دیدار‌های فوتبال بر تامین هر چه بیشتر امنیت تماشاگران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
محمد مازن: باید امنیت ورزشگاه‌های فوتبال را تامین کنیم

محمد مازن نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در سمینار افسران امنیتی ورزشگاه‌های فوتبال گفت: در برخی مواقع که ورزشگاه‌ها دچار شلوغی و نا آرامی می‌شود پلیس در اینگونه موارد باید دخالت کند و جو ورزشگاه را آرام نگه دارد.

وی ادامه داد: برخی الزامات در بحث برگزاری دیدار‌های فوتبال وجود دارد به عنوان مثال، باید مسئولان آی دی کارت داشته باشند ­و باید به تماشاگران گوشزد کرد که از دادن هر شعاری در ورزشگاه خودداری کنند و از برخی رفتار‌های متعصبانه و افراطی در ورزشگاه‌ها جلوگیری شود.

مازن ادامه داد: وقتی در مورد قوانین امنیتی در فوتبال حرف می‌زنیم، یعنی در راه بهتر برگزار شدن فوتبال در ورزشگاه‌ها، حرف زدیم و باید تلاش کنیم در ورزشگاه‌ها جو مناسبی باشد و ما باید روز به روز در برگزاری بازی‌ها بهتر باشیم.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این دوره حضور داشت و تأاکید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های فوتبال حضور در این دوره و برگزاری آن را الزامی کرده است. در این دوره از بازآموزی و سمینار افسران امنیتی ورزشگاه‌ها مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیکو همچنین افسران امنیتی باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر و دسته اول حضور داشتند.

منبع : فدراسیون فوتبال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار