پروژه کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت در مرکز ملی فوتبال

تهران (پانا) - مراسم گرامیداشت روز درختکاری با حضور جمعی از مدیران، بازیکنان، اعضای کادر فنی تیم‌های ملی و اهالی رسانه در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پروژه کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت در مرکز ملی فوتبال

این مراسم با ادای احترام و قرائت فاتحه در محل یادمان شهدای فوتبال آغاز شد، مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدامات دپارتمان مسئولیت اجتماعی این فدراسیون، گفت: کاشت و نگهداشت درخت یک وظیفه ملی است که در فرهنگ ایرانی-اسلامی ما بار‌ها به آن تأکید شده است.

وی افزود: فدراسیون فوتبال در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره به محیط‌زیست توجه نشان داده و حمایت از گونه در حال انقراض یوزپلنگ ایرانی، گردآوری زباله توسط هواداران روی سکو‌ها در جام ملت‌های آسیا، توجه و واکنش بازیکنان تیم ملی به رخداد‌های محیط‌زیستی کشور و همین پروژه کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت در مرکز ملی فوتبال را می‌توان از این اقدامات برشمرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به تأکیدات FIFA و AFC نسبت به لزوم حمایت فوتبال و چهره‌های فوتبالی از محیط‌زیست گفت: فدراسیون فوتبال در این راستا همیشه پیشرو بوده و به همین دلیل در بین تمام فدراسیون‌های کشور از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست به عنوان فدراسیون دوستدار محیط‌زیست انتخاب شده است، ما این اقدامات را نمادین نمی‌دانیم بلکه وظیفه خانواده فوتبال برای حمایت از کشور، مردم و آینده قلمداد می‌کنیم.

چهره‌هایی، چون علیرضا بیرانوند، مجید جلالی، رحمان رضایی، حمید مطهری، مارال ترکمان بهترین بازیکن فوتسال زنان در کافا، سعید الهویی، داود پرهیزکاری، خداداد افشاریان، ابراهیم شکوری، مریم منظمی، آنتونی مانیکونه، آلین دینکا، دکتر علیرضا شهاب در این مراسم اقدام به کاشت درخت کردند.

1615183_770

332446_192-1-792

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار