وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

احتمال‌ برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان در ابتدای سال آتی

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان گفت‌ تلاش داریم در ابتدای سال آینده مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار شود.

کد مطلب: ۱۴۶۱۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
احتمال‌ برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان در ابتدای سال آتی

‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی‌ وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی با حضور در مراسم اهدای جام قهرمان لیگ والیبال بانوان گفت: رشته والیبال یکی از رشته‌های پرطرفدار در کشور است که علاقمندان زیادی دارد. حضور بانوان در مسابقات باشگاهی می‌تواند به توسعه رشته‌های ورزشی از جمله والیبال کمک کند.

وی ادامه داد: من به سهم خود از همه عزیزانی که به امر باشگاه‌داری کمک می‌کنند و در این راه متحمل زحمات بسیاری می‌شوند تشکر می‌کنم به ویژه دربخش بانوان که به دلایل مختلف حامیان مالی زیادی هم ندارد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توسعه ورزش بانوان از دل باشگاه‌ها شروع می‌شود، اظهار داشت: درحال حاضر در تمامی رشته‌های ورزشی به جز چند رشته ورزشی محدودی که وجود دارد، بانوان فعال هستند و در اکثر رشته‌ها لیگ داریم.

وی توضیح داد: هم اکنون در ۱۶۴ رده، لیگ‌های ما برگزار می‌شود. لیگ برتر، لیگ دسته یک و... فعال است و تمام تلاش ما این است و مجموعه فدراسیون‌ها به ویژه فدراسیون والیبال اهتمام ویژه‌ای در برگزاری مسابقات لیگ دارند.

هاشمی در ادامه سخنانش با تاکید بر برگزاری لیگ‌ها در رده‌های سنی مختلف اظهار داشت: این مسابقات به تقویت تیمهای ملی خواهد انجامید.

وی در ادامه در خصوص پرداخت پاداش قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی گفت: این مهم جز برنامه‌های ما است. البته هنوز سال به اتمام نرسیده است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا انتها وقتی تعداد قهرمانان رویدادهای مختلف مشخص شدند ما تامین اعتبار می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: سعی ما بر این است که اوایل سال آینده مراسم تجلیل از قهرمانان را داشته باشیم و پاداش این عزیزان را هم تقدیم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار