استاندار همدان:

خبرنگاران باید اخبار مثبت را بین مردم پمپاژ کند

همدان (پانا) - استاندار همدان گفت خبرنگاران باید اخبار مثبت را بین مردم پمپاژ کنند و باعث ایجاد روحیه امیدبخش و امید‌آفرین در جامعه‌ شوند.

کد مطلب: ۱۴۶۷۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران باید اخبار مثبت را بین مردم پمپاژ کند

علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با خبرنگاران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: از خبرنگاران باید سپاسگزاری ویژه‌ای کرد. چون در همه عرصه‌ها و در شادی‌ها و غم‌ها در کنار مردم بودند.

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری «این یک اصل است که خبرنگاران باید با اخبار خود باعث ایجاد روحیه نشاط‌آفرین شوند.»

استاندار همدان گفت: در شرایطی که نظام استکباری به سرکردگی رژیم صهیونیستی، تمام ابزار خود را برای سیاه‌نمایی این جامعه و ملت به کار برده است، خبرنگاران ما نباید بگذارند که این اقدامات عملی شود.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: این وظیفه همه ماست که با دشمنان وطن خود مقابله کنیم ولی خبرنگاران باید به این مورد توجه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: در این شرایط اقتصادی در حال یک جنگ تمام‌عیار هستیم اما تمام توان خود را به کار گرفتیم تا از این وضعیت خارج شویم.

استاندار همدان گفت: در رابطه با شعار سال، تلاش خواهیم کرد تا در بحث جهش تولید که مزیّن شده به نام مردم، این امر را در استان خود عملی کنیم.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در دستور کار ما قرار دارد، تامین مسکن است که با نمایندگان بااراده‌ای که در این دوره انتخاب شده‌اند، این مسئله در سطح استان و شهرستان‌های استان، حل خواهد شد.

استاندار همدان اظهار داشت: باید تشکر ویژه‌ای از مردم و البته خبرنگاران در خصوص حضور در انتخابات یازدهم اسفند 1402 کرد که با تهیه اخبار امید‌آفرین، حماسه بزرگی را رقم زدند.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین‌زهرا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار