حمایت مجمع مربیان و اعضای پیشتاز هرمزگان از عملیات «وعده صادق»

هرمزگان (پانا) - مجمع مربیان و اعضای پیشتاز سازمان دانش‌آموزی استان هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از عملیات «وعده صادق» حمایت و تشکر خود از این اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۸۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
حمایت مجمع مربیان و اعضای پیشتاز هرمزگان از عملیات «وعده صادق»

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله قاصم الجبارین 

«قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ: با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزى دهد و دل‌هاى [پرسوز و غم‌] مردم مؤمن را شفا بخشد.» ۱۴ توبه 

سیلی محکمی که توسط جمهوری اسلامی ایران و با دستان پرتوان نیروی هوافضای سپاه بر رژیم غاصب صهیونیستی نواخته شد، چنان موجی از شادی و سرور را در دل مردم ایران ایجاد نمود که تا سال‌ها از اقتدار ایران و ایرانی در دنیا خواهند گفت. چرا که این برای اولین بار است که کشوری توانست با اقتدار، هیمنه پوشالی این رژیم را به جهانیان نشان دهد. شادی ما آنجا دوچندان گردید که بعد از 6 ماه، کودکان غزه شبی را آرام و بدون درگیری سپری کردند.

عملیات وعده صادق، تحقق وعده‌ای بود که رهبر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) بعد از حمله ناجوانمردانه به کنسولگری ایران به مردم داده بود. این عملیات از آنجا غرورآفرین محسوب می‌شود که رهبر عزیز ما اعلام کرد، پاسخی خواهیم داد که اسرائیل از عمل خود پشیمان شود و این وعده تحقق یافت و رژیم صهیونیستی و حامیان آن علی‌الخصوص آمریکای جنایتکار علی‌رغم آگاهی کامل از اقدام متقابل و دفاع مشروع ایران هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

مجمع مربیان و اعضای پیشتاز سازمان دانش‌آموزی استان هرمزگان، حمایت کامل خود از نیروهای مسلح را اعلام نموده و از این که حماسه‌ای را خلق کردند که دانش‌آموزان با افتخار  آن را در مدارس نقل کنند، قدردانی و سپاس خود را تقدیم می‌دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار