برگزاری اولین جشنواره کشوری ابتکارات و خلاقیت مدارس غیردولتی در اردیبهشت ۱۴۰۳

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری اولین جشنواره سراسری ابتکارات و خلاقیت مدارس غیردولتی در اردیبهشت ماه 1403 خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جشنواره کشوری ابتکارات و خلاقیت مدارس غیردولتی در اردیبهشت ۱۴۰۳

احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری اولین جشنواره کشوری ابتکارات و خلاقیت مدارس غیردولتی گفت: برخی مدارس غیردولتی دارای ابتکارات و خلاقیت‌های خاصی هستند که باید به سایر مدارس اعم از مدارس دولتی و غیردولتی سوق یابند که خلاقیت‌ها را در 6 محور شاخص‌گذاری کرده‌ایم.

محمودزاده از جشنواره خلاقیت‌ها به عنوان جشنواره‌ مدرسه‌ای یاد کرد و افزود: به دنبال آن هستیم تا این جشنواره سراسری به عنوان اولین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیر دولتی در 6 محور نوآوری در مدیریت مدارس، نوآوری در محیط تعلیم و تربیت، نوآوری در طراحی فرایندهای آموزشی و پژوهشی، نوآوری در مشارکت و تعاون، نوآوری درطراحی فرایندهای تربیتی و پرورشی، نوآوری در سطح مبانی نظام تعلیم و تربیت با مشارکت گسترده دانش‌آموزان در اردیبهشت‌ماه 1403 برگزار شود.

وی از مدارسی که در محورهای یاد شده دارای خلاقیت و ابتکاراتی هستند خواست تا با ورود به سامانه آن‌ها را بارگذاری کنند که آثار ارسالی بر اساس شاخص‌های تعیین شده داوری و سپس به مرحله منطقه‌ای، استانی و در نهایت کشوری ارجاع داده می‌شوند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در خصوص حمایت از مدارس غیردولتی مناطق محروم نیز عنوان کرد: امسال از ۲۰۰۰ مدرسه دولتی در مناطق و شهرستان‌های محروم حمایت می‌کنیم اما این حمایت‌ها مالی نیستند بلکه با ارائه برنامه‌ جهت مدیریت بهتر، حمایت می‌شوند.

لینک سایت جشنواره سراسری ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی جهت انجام فرایند ثبت‌نام و کسب اطلاعات مربوط به این جشنواره با آدرس سایت Inoebtekarat.ir و کانال شاد Http://shad.ir/afariino قابل دسترسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار