معاون وزیر آموزش و پرورش در اردبیل:

مدارس ما باید در همه ساحت‌ها سرآمد باشند

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به استان اردبیل بر سرآمدی تمام مدارس در همه ساحت‌ها اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس ما باید در همه ساحت‌ها سرآمد باشند

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌ و پرورش، معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌ و پرورش در جریان سفر به استان اردبیل، در بازدید از دبستان و دبیرستان دوره اول غیردولتی هوشمند مفید تلاش برای تعلیم تخصصی دانش‌آموزان و تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش درمدارس را مورد تاکید قرار داد.

احمد محمودزاده رشد علمی و پژوهشی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین را یادآور شد و تصریح کرد: برای تربیت و پرورش نیروی انسانی متخصص و مدیران آینده‌ساز باید با انتقال اندوخته‌ها و تجارب علمی اهل فن و کاربردی ساختن دانش و مهارت‌های فنی و پژوهشی، مدارس را متحول ساخت.

وی تحول مدارس را گام نهادن در مسیر پیشرفت کشور قلمداد کرد و گفت: فناوری‌های علمی در جهان با سرعت چشمگیری در حال رشد و توسعه است بنابراین شناخت علوم جدید و آموزش و بهره‌گیری در جهت تکامل نسل نوجوان و جوان امری بدیهی و ضروری خواهد بود.

محمودزاده بر لزوم توجه به امور معنوی و تربیتی در مدارس غیردولتی و هئیت امنایی تاکید کرد و تقویت باورهای دینی و اعتقادی دانش‌آموزان برای پرورش نسل متدین و متعهد به مبانی مذهبی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را حائز اهمیت برشمرد.

محمودزاده به برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس غیردولتی و هئیت امنایی در کشور اشاره کرد و گفت: مدارس باید در همه ساحت‌ها سرآمد باشند و مدیرانی توانمند و کارآمد را برای آینده سرزمین پهناور ایران اسلامی تربیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار