معاون استاندار قم خبر داد:

اسکان 55 هزار مسافر نوروزی در مدارس قم

قم (پانا) - معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم از اسکان 55 هزار مسافر نوروزی در مدارس قم طی تعطیلات اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اسکان 55 هزار مسافر نوروزی در مدارس قم

ابوالقاسم مقیمی، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم در گفتگویی اظهار کرد: ۲۶۵ هزار مسافر نوروزی در ایام تعطیلات نوروز 1403 در قم اسکان پیدا کرده اند که اسکان بیش از ۸۰ هزار نفر از این افراد در مراکز رسمی اقامتی استان بوده است.

وی افزود: همچنین ۵۵ هزار نفر در مدارس استان قم، ۵۷ هزار نفر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، ۴۷ هزار نفر در بوستان‌ها و پارک‌های شهری، ۱۵ هزار نفر در سالن‌های ورزشی و مراکز خیریه و ۱۶ هزار نفر نیز در مساجد و بقاعه متبرکه اسکان یافتند.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم ادامه داد: طی تعطیلات نوروزی افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ تصادف در قم رخ داده که ۲ هزار مورد از آنها در داخل شهر قم و بیش از ۴۰۰ مورد نیز در طول جاده‌های استان به وقوع پیوسته است.

وی افزود: همچنین از ابتدای تعطیلات نوروزی افزون بر ۱۱ میلیون مسافر از جاده‌های قم تردد کرده‌اند و متاسفانه در این مدت ۱۳ مسافر نوروزی در اثر سوانح جاده‌ای و شهری جان خود را از دست داده‌اند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار