فرماندار شهرستان بهارستان:

وجود علم و دانش در هر کشوری سبب پیشرفت آن جامعه است

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان بهارستان، وجود علم و دانش در هر کشوری را سبب پیشرفت آن جامعه دانست.

لینک کوتاه کپی شد
وجود علم و دانش در هر کشوری سبب پیشرفت آن جامعه است

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهارستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی (امام جمعه بخش بهارستان)، عبدالله نوحی (فرماندار) و سایر مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بهارستان در سالن رسول اکرم(ص) فرمانداری برگزار شد.

عبدالله نوحی، فرماندار شهرستان بهارستان در این جلسه بیان کرد: بعد از حملاتی که سپاه پاسداران نظام جمهوری اسلامی به رژیم صهیونسیتی وارد کرد، شاهد تغییرات مثبت در سطح جهان شده‌ایم. تغییراتی که موجب شد تمام جهان شاهد پیشرفت ایران در زمینه‌ تجهیزات نظامی و سایر زمینه‌ها باشد؛ موفقیتی که در این حمله به دست آوردیم به دشمنان اسلام نشان داد که نمی‌توانند به ایران، نگاهی به عنوان کشور مستعمره دسترسی داشته‌‌ باشند.

فرماندار شهرستان بهارستان در رابطه با پاسخ کوبنده ایران در برابر حملات رژیم صهیونسیتی اذعان کرد: در گذشته شاهد حملات رژیم صهیونسیتی به کشورهای اسلامی به‌خصوص مردم بی‌گناه غزه بوده‌ایم اما حال این رژیم کودک‌کش و ظالم را به برکت انقلاب اسلامی توانسته‌ایم در چشم جهان، خوار و خفیف کنیم و به دشمنان غربی نشان دهیم که کشور ایران و سایر ملت‌های مسلمان را نمی‌توانند از پا در بیاورند و برده‌ خود قرار دهند.

نوحی در خصوص اهمیت آموزش و پرورش در تربیت دانش‌آموزان افزود: دانش‌آموزان، آینده‌سازان جمهوری اسلامی هستند که باید در رابطه با تعلیم و تربیت آنان توجه ویژه‌ای شود. آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین رکن تعلیم و تربیت باید به‌صورت حرفه‌ای در تربیت دانش‌آموزان، دقت کافی داشته‌ باشند‌؛ زیرا دانش‌آموزان در آینده باعث افتخار ملت ایران خواهند شد.

فرماندار شهرستان بهارستان همچنین بیان کرد: معلمان، رکن اساسی حوزه آموزش و پرورش هستند. زیرا تعلیم و تربیت دانش‌آموزانی که آینده‌سازان کشور هستند توسط معلمان صورت می‌گیرد؛ لذا هفته‌ معلم، یادآور این است که معلمان، پایه‌ و اساس جامعه هستند و زمانی جامعه می‌تواند در مسیر موفقیت قدم بگذارد که پایه‌هایش با استواری بنا شده‌ باشد.

نوحی افزود: امروزه نظام جمهوری اسلامی در دنیا نقش فرامنطقه‌ای دارد و برای حفظ و ارتقای نظام جمهوری اسلامی باید تمامی زیرساخت‌های جامعه را به‌صورت حرفه‌ای پشتیبانی کرد. زمانی یک جامعه، قدم در مسیر پیشرفت می‌گذارد که مردم آن جامعه باسواد باشند. زیرا داشتن علم و دانش موجب پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها است.

دانش‌آموزخبرنگار: یگانه عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار