مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

آمادگی 205 حوزه اجرا در برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان سیستان‌وبلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان‌وبلوچستان گفت 205 حوزه اجرا آماده برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم هستند.

کد مطلب: ۱۴۷۵۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی 205 حوزه اجرا در برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان سیستان‌وبلوچستان

حسن بروشکی در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان با تاکید مجدد بر لزوم هماهنگی، همفکری و تعامل بیش از پیش همه عوامل و دست‌اندرکاران در مسیر انجام صحیح و دقیق آزمون‌های پایانی اظهار کرد: ۲۰۵ حوزه اجرا و ۲۲ حوزه تصحیح، آماده برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه هستند.

وی افزود: همه حوزه‌ها و بخش‌ها در سطوح مختلف ستادی و صف، وظیفه کمک و همراهی در این مسیر را داشته و دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: امتحانات دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم از 31 اردیبهشت و پایه دوازدهم از 30 اردیبهشت آغاز خواهد شد و همه عوامل و مسئولین به‌صورت شبانه‌روزی، پای کار خواهند بود.

بروشکی بیان کرد: نکته مهم آن است که هم همکاران، هم دانش‌آموزان و هم خانواده‌ها و اولیا دغدغه و نگرانی در خصوص امتحانات نداشته باشند و در سایه آرامش و اطمینان خاطر، کار پیش رود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدا تا انتهای بازه زمانی برگزاری امتحانات، مسئولین حوزه‌های ذی‌ربط و دیگر همکاران دست به دست خواهند داد تا در فرآیند اجرای آزمون‌ها خللی ایجاد نشود و به دلیل حساسیت موضوع به دنبال سلامت و صحت کار هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار