معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان:

سازمان دانش آموزی نقش مهمی در اعتلای شخصیت تمام ساحتی دانش آموزان دارد

زاهدان (پانا) _ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سازمان دانش آموزی نقش مهمی در اعتلای شخصیت تمام ساحتی دانش آموزان دارد

کد مطلب: ۱۴۷۵۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی نقش مهمی در اعتلای شخصیت تمام ساحتی دانش آموزان دارد

آیین گرامیداشت بیست و پنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران با حضور دانش آموزان و مربیان پیشتاز این سازمان در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 

در این مراسم علی خیور، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سازمان دانش آموزی در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی، اجتماعی، کمالات انسانی و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه برای دانش آموزان گام های مؤثری برداشته است.

 

خیور، سازمان دانش آموزی را بازوی توانمند معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دانست و گفت: در سالروز تأسیس این سازمان، فرصت را مغتنم شمرده و از اقدامات و تلاش های بی وقفه تمامی مربیان، مدرسان و دانش آموزان عزیز عضو تشکل پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه تلاشگران این عرصه که سرمایه بزرگ سازمان دانش آموزی هستند، تقدیر و تشکر می کنم.

 

وی در پایان تأکید کرد: مهمترین شاخصه سازمان دانش آموزی، دانش آموز محور بودن آن است و دانش آموزان به عنوان پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی و آینده سازان این کشور، می‌توانند در راستای تحقق تربیت تمام ساحتی گام بردارند.

 

حسین کیخا رئیس سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات انجام شده در این سازمان تشریح کرد: حضور فعال خبرنگاران پانا جهت پوشش خبری مراسم های شهرستانی، برگزاری پویش های مجازی ویژه دانش آموزان، اعزام قریب به ۵۰۰ دانش آموز به اردو های زیارتی _سیاحتی گوشه ای از اقدامات انجام شده توسط سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان است که مهم ترین آنها راه اندازی اپلیکشن واقعیت افزوده برای اولین بار در سازمان دانش آموزی کشور بود.

 

شایان ذکر است آیین گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان دانش‌ آموزی جمهوری اسلامی ایران در استان سیستان و بلوچستان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، مدیران آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲ زاهدان، مدیر و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی استان، مسئولان، مربیان و اعضای سازمان دانش‌آموزی مرکز استان برگزار و از دانش آموزان و مربیان تقدیر و تشکر شد.

 

خبرنگار : بهناز براهویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار