مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان:

دانش‌آموز‌ باوری و دانش‌آموز محوری مهم‌ترین برنامه سازمان دانش‌آموزی است

زاهدان (پانا) _ مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان گفت: مهم‌ترین برنامه سازمان دانش آموزی استان، دانش‌آموز محوری و دانش‌آموز یاوری در همه مقاطع تحصیلی است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز‌ باوری و دانش‌آموز محوری مهم‌ترین برنامه سازمان دانش‌آموزی است

حسین کیخا، مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان در حاشیه رونمایی از نخستین نرم‌افزار واقعیت افزوده دانش‌آموزی کشور گفت: یکی از مهم‌ترین اصول در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان توجه به مهارت آموزی و پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری است.

وی افزود: سازمان دانش‌آموزی به عنوان تشکلی فعال، نقش مهمی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایفا می‌کند.

کیخا خاطر نشان کرد: سازمان دانش‌آموزی سیستان وبلوچستان نیز با همراهی مربیان و دانش آموزان این استان، برنامه‌های فراگیری به منظور دستیابی به اهداف تشکیلاتی و سازمانی خود طراحی و در حال اجرا دارد.

وی توانمندسازی مربیان تشکیلاتی را یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها برشمرد و افزود: برگزاری کرسی های آزاداندیشی در مدارس، دوره‌های آموزشی خبرگزاری دانش آموزی پانا، اردوی تشکیلاتی هفت سنگ، تولید محتواهای مناسبتی از مهم‌ترین برنامه های انجام شده در سال گذشته بوده است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از دویست نفر از دانش آموزان استان توسط سازمان دانش‌آموزی به اردوی زیارت اولی‌ها اعزام شده‌اند و امیدوارم در تابستان امسال نیز شاهد اعزام این عزیزان به اردوی زیارتی و سیاحتی مشهد مشهد مقدس باشیم.

کیخا در پایان با اشاره به رونمایی از نخستین نرم افزار واقعیت افزوده کشور در سیستان وبلوچستان گفت: نرم افزار واقعیت افزوده «نسل پیشتاز»، به منظور آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر فریضه قطعی جهاد تبیین توسط دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی سیستان وبلوچستان طراحی و ساخته شده است.

خبرنگار : فاطمه زوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار