اسماعیلی در پاسخ به پانا:

قیمت بلیت کنسرت‌ها ساماندهی خواهد شد

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قیمت بلیت کنسرت‌ها ساماندهی خواهد شد، گفت اجراهای صحنه‌ای را با همکاری تهیه‌کننده مدیریت خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
قیمت بلیت کنسرت‌ها ساماندهی خواهد شد

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت ضمن گرامیداشت اعیاد، اظهار کرد: وعده صادق مایه مباهات امت اسلامی شد و شکوه عظمت امت اسلامی را به رخ همگان کشید.

وی افزود: کار مهمی در شورای فرهنگ عمومی انجام شد و حوزه اقتصاد برای پیشرفت فرهنگی مدنظر قرار گرفت. در جلسه شورای عالی اتقلاب فرهنگی را داشتیم که مطالبه‌ای چندین ساله بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد بیان کرد: نمایشگاه کتاب را پیش رو داریم. با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب در نظر گرفته خواهد شد. با خرید بر خط، مردم در سراسر کشور از دورترین نقطه‌ها می‌توانند کتاب بخرند و کتاب‌ها به صورت رایگان ارسال خواهد شد. 

اسماعیلی در پاسخ به خبرنگار پانا درباره قیمت بلیت کنسرت‌ها نیز گفت: ما اجراهای صحنه‌ای را با همکاری تهیه‌کننده مدیریت خواهیم کرد تا قیمت بلیت کنسرت‌ها ساماندهی شود و حداکثر قیمت ۹۰۰ هزار تومان باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش ایرانی _ اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما اسنادی را می‌نویسیم که بعد از ابلاغ بلافاصله اجرایی و عملیاتی شود و نتایج را همه مردم در حوزه های مرتبط مشاهده کنند.

وی افزود: سال گذشته کار پیش تولید تعدادی از فیلم ها آغاز شده، انعقاد قرارداد شش کار را از زمستان سال گذشته آغاز شده است همکاران من در سازمان سینمایی و بنیاد فارابی نیز پیگیر هستند تا سایر حوزه های تولید فیلم هم این موضوع را هم در دستور کار خود قرا دهند، من بسیار امیدوارم هستم که در جشنواره فجر ۴۳ چند فیلم بسیار خوب از موضوع غزه، فلسطین و عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی و همه حماسه های که در این مدت اخیر رخ داده در پرده نقره ای سینما به تصویر درآید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار