واعظ آشتیانی در گفت‌و‌گو با پانا:

تنبیه رژیم صهیونیستی مطالبه مردمی و امری لازم بود

رژیم صهیونیستی بدون پشتوانه هم‌پیمانانش هیچ است/ در آینده‌ای نه چندان دور شکست و ویرانی اسرائیل فراهم است

تهران (پانا) - عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ایران نشان داد که هر عملی، عکس‌العملی دارد، گفت تنبیه رژیم صهیونیستی مطالبه مردمی و امری لازم بود و این تنبیه باید انجام می‌گرفت.

کد مطلب: ۱۴۶۸۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تنبیه رژیم صهیونیستی مطالبه مردمی و امری لازم بود

امیررضا واعظ آشتیانی در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار کرد: «تنبیه رژیم شروری مانند رژیم صهیونیستی لازم بود و این تنبیه باید انجام می‌گرفت. ایران نشان داد که هر عملی، عکس‌العملی دارد و هیچ عمل غیرانسانی و تروریستی توسط رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند.»

وی افزود: «نشان دادن قدرت موشکی و نظامی ایران با روش‌های نوین جنگ موشکی بسیار قابل توجه است؛ امروز دنیا قدرت ایران را در حوزه نظامی به خصوص موشکی باور کرد و نوع حمله با روش لایه به لایه بود که به اعتراف کارشناسان خارجی، بی‌نظیر یوده است.»

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: «ریختن هیمنه رژیم صهیونیستی که برای خود یک قدرت پوشالی درست کرده بود و خاورمیانه از آن حساب می‌‌بردند حائز اهمیت بود. رژیم صهیونیستی یک رژیم پوشالی است و راحت می‌توان برخوردهای لازم را با آن انجام داد و این به مردم منطقه ثابت شد.»

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بدون پشتوانه هم‌پیمانانش هیچ است، گفت: «اجابت خواسته مردم ایران مبنی بر این بود که از این رژیم کودک‌کش باید انتقام گرفته شود. مردم مطالبه داشتند که این اقدام انجام شود که این اقدام اجابت شد. همچنین اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد قاطع با این رژیم جعلی نکته مهمی بود.»

این کارشناس سیاسی بیان کرد: «ایران به دنیا نشان داد که ما با ملت‌ها مشکل نداریم بلکه با حکومت‌های جاه‌طلب درگیر هستیم. بر این اساس در این عملیات به مردم حمله نشد و مراکز نظامی مورد هدف قرار گرفت.»

اروپاییان توسط امریکا گروگان گرفته شده‌اند 

واعظ آشتیانی ادامه داد: «قدرت ایران نشان‌داد که در آینده‌ای نه چندان دور شکست و ویرانی رژیم صهیونیستی فراهم است یعنی اگر سران کشورهای اسلامی غیرت به خرج دهند، می‌توانند به راحتی این رژیم جعلی را سرنگون کنند. این حمله سمپاشی بر روی موریانه‌های مزاحم بود و این موریانه‌ها فهمیدند که باید در رفتار خود تجدیدنظر داشته باشند.»

وی رفتار اروپایی‌ها را در حمایت از رژیم صهیونیستی مضحک و قابل تامل دانست و افزود: «اروپاییان در مقابل عمل تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری سکوت کرد که البته طبیعی است چرا که اروپاییان توسط امریکا گروگان گرفته شده‌اند و از این رو موضوعات را اینگونه پیش می‌برند که طرفداری و حمایت خود را از رژیم صهیونیستی داشته باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار