امیر آشتیانی در گفت‌وگو با پانا:

واقعیت‌های جامعه بین‌الملل و مسائل کشور برای نسل جوان تبیین شد + فیلم

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تاکید بر توجه به جهاد تبیین، گفت در سال ۱۴۰۲ واقعیت‌های جامعه بین‌الملل و مسائل کشور برای نسل نوجوان و جوان تبیین شد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
واقعیت‌های جامعه بین‌الملل و مسائل کشور برای نسل جوان تبیین شد + فیلم

امیر محمدرضا آشتیانی در گفت‌وگو با پانا در تشریح عملکرد وزارت دفاع در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: «وزارت دفاع طی رونمایی‌هایی که در سال گذشته داشت، تسلیحات و سلاح‌های جدید را رونمایی کرد حتی در بخش‌های مختلفی مانند سازمان توسعه منابع انرژی نیز در اواخر اسفند ماه دستاوردهای جدید ارائه شد.»

انتقال سرریز فناوری‌های دفاعی به بخش‌های کشوری از مهمترین فعالیت‌های وزارت دفاع بوده است

وی افزود: «در حوزه دیپلماسی دفاعی نیز عملکرد مثبتی داشتیم. تامین تجهیزات و تسلیحات برای نیروهای مسلح و انتقال سرریز فناوری های دفاعی به بخش‌های کشوری از دیگر فعالیت ‌های ما بوده است. در تمام این حوزه‌ها فعالیت های گسترده‌ای در وزارت دفاع در سال گذشته انجام شد که ان‌شاالله این عملکرد در سال ۱۴۰۳ استمرار خواهد یافت.» 

وزیر دفاع در خصوص توجه به جهاد تبیین نیز گفت: «در حوزه جهاد تبیین برای نسل جوان و نوجوان از طریق ارتباطاتی که با شرکت‌های مختلف به‌ خصوص شرکت‌های دانش بنیان داشتیم در تشریح و بیان واقعیت‌های جامعه بین‌الملل و مسائل کشور گام برداشتیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار