مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد؛

تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان

زنجان (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن 271 هکتار زمین (به‌صورت اجاره 99 ساله) تامین شده و برای مابقی متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تامین و الحاق اراضی مد نظر است.

کد مطلب: ۱۴۶۸۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان

جعفر قزوینیان، شامگاه دوشنبه در نخستین جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان با بیان اینکه برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است، گفت: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن حمایتی، برش دوساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی است، ابراز کرد: برش دوساله در بخش خودمالکی ۶ هزار و ۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

قزوینیان، پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری را ۳۴ درصد و در بخش روستایی ۹۲ درصد اعلام کرد.

وی گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام است و در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: در خصوص پروژه‌های در دست احداث نیز جلسات و پیگیری‌ها از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها صورت می‌پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار