معرفی مشاغل با نمایشگاهی از آثار دانش‌آموزان در شهرستان سملقان

سملقان (پانا) - در ابتدای هفته معرفی مشاغل، نمایشگاهی از آثار دانش‌آموزان رشته‌های مختلف در هنرستان دخترانه فنی‌وحرفه‌ای بصیرت آشخانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
معرفی مشاغل با نمایشگاهی از آثار دانش‌آموزان در شهرستان سملقان

به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهرستان مانه و سملقان؛ محسن روحانی (مدیر آموزش و پرورش)، کاویانی (معاون پرورشی و تربیت‌بدنی)، صمدی (کارشناس‌مسئول متوسطه دوره دوم)، رمضان‌زاده (کارشناس‌مسئول متوسطه دوره اول)، مروتی (روابط عمومی) و کیانی (کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی) از این نمایشگاه بازدید کردند.

 از اول تا ۷ اردیبهشت، هفته معرفی مشاغل نامگذاری شده و تلاش آموزش و پرورش در این هفته، معرفی رشته‌های هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و مراکز کاردانش به دانش‌آموزان است تا علاوه بر تحصیل و کسب مدرک، مهارت بیاموزند و به درآمدزایی دست یابند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌های مانه و سملقان در حین بازدید از نمایشگاه با دانش‌آموزان در خصوص آثارشان گفت‌وگو و آن ها را تشویق به درآمدزایی از این طریق کرد.

مقرر شد این نمایشگاه تا انتهای هفته معرفی مشاغل دایر باشد تا دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوره اول بتوانند بازدید کنند و از نزدیک با رشته‌های موجود آشنا شوند و با توجه به استعداد، رغبت و توانمندی‌شان انتخاب رشته کنند.

همچنین در سایر هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و مراکز کاردانش شهرستان مانه و سملقان، نمایشگاه هفته مشاغل دایر شده و دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوره اول می‌توانند با هماهنگی از این مراکز بازدید کنند.

در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، مدیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش مانه و سملقان به منظور تشویق دانش‌آموزان برای کسب درآمد، سفارش کار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار