مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خراسان شمالی:

جذب و سازماندهی، چشمه جوشان سازمان دانش‌آموزی است

بجنورد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خراسان شمالی گفت: جذب و سازماندهی، گل کارها و چشمه جوشان سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۴۶۸۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جذب و سازماندهی، چشمه جوشان سازمان دانش‌آموزی است

حسین کنعانی در نشست رؤسای سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان خراسان شمالی بیان کرد: خوشبختانه سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی در سال‌های اخیر از برترین‌ها در جذب و سازماندهی در بین استان‌ها بوده و در سال تحصیلی 1403-1402 نیز نسبت به سال گذشته، رشد 12 درصدی را رقم زده و هم‌اکنون 67 هزار دانش‌آموز و 6 هزار مربی فعال داریم.

کنعانی با اشاره به نحوه جذب به روسای سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد: همانطور که جذب و سازماندهی خوبی از دانش‌آموزان در سازمان صورت گرفته، سازمان دانش‌آموزی باید عملکرد خوبی هم برای دانش‌آموز و هم مربیان در اجرای برنامه‌های عالی داشته باشد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خراسان شمالی عنوان کرد: سازمان دانش‌آموزی با همکاری تنگاتنگ با مربیان، بازوی توانمندی در تربیت تمام‌ساحتی و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است.

وی در خصوص تقویت نقاط قوت و رفع نقایص و کمبودهای احتمالی از تمام روسای سازمان دانش‌آموزی خواست تا با همفکری و همدلی و همکاری با یکدیگر در جهت توفیقات هر چه بیشتر استان تلاش کنند.

حسین قنبری، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز عنوان کرد: سازمان دانش‌آموزی، هویت ملی در دانش‌آموزان را فعال کرده و آن‌ها با عشق و علاقه از مهارت‌های مربیان سازمان دانش‌آموزی استفاده کرده و الگو می‌گیرند.

وی تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی با وجود برنامه‌های متنوع باید باز هم به دنبال ایجاد برنامه‌های مفرح و شاد و تربیتی برای دانش‌آموزان باشد تا دست به دست هم دهیم و دانش‌آموزانی خوب تربیت کنیم و اگر در این زمینه غفلت کنیم، همین غفلت‌ها باعث آسیب به تمام جامعه می‌شود.

عکاس : مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار