پیشکسوت تشکل پیشتازان:

اردو بهترین محیط برای تربیت همه‌جانبه نوجوان و جوانان است

مشهد (پانا) - پیشکسوت تشکل پیشتازان گفت: بهترین و زیباترین محیط و فضا برای تربیت همه‌جانبه نوجوان و جوانان، اردو است.

کد مطلب: ۱۴۶۸۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اردو بهترین محیط برای تربیت همه‌جانبه نوجوان و جوانان است

سیدمحمود موسویان در حاشیه اردوی دختران سرزمین آفتاب گفت: بهترین و زیباترین فضا و محیط برای تربیت اسلامی و همه‌جانبه نوجوان و جوان، اردو است که تشکل پیشتازان، یکی از بهترین تشکل‌هایی است که انسان را برای سعادت این دنیا و آن دنیا تربیت می‌کند.

وی افزود: آنچه در این اردو دیدم در جهت این هدف عالی اسلامی - انسانی بود و به همه مسئولین ناحیه ۷ و سازمان دانش‌آموزی تبریک می‌گویم.

موسویان گفت: اردو در حقیقت، تربیت در دامن طبیعت است. طبیعت، بهترین آموزگار بشر هست و ما هرچه بیشتر برای تربیت نوجوان و جوانان از این فضا استفاده کنیم به هدف‌های تربیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نزدیک‌تریم.

وی اشاره کرد: باید برای برگزاری اردوها مسئولین بیشتر از گذشته وقت بگذارند، همت کنند و برنامه‌های آموزشی مدارس را به سمت اردوها و اردوگاه‌ها جهت بدهند.

پیشکسوت تشکل پیشتازان با اشاره به خاطره‌ای از دوران دانش‌آموزی گفت: من هم در دوران دانش‌آموزی در تشکیلاتی مشابه پیشتازان، یاد گرفتم چگونه به‌صورت مفید در اجتماع حضور پیدا کنم. خاطره‌ای که از همین اردوگاه دارم این که در زمان دانش‌آموزی، اینجا یک ماشین آجر خالی کرده بودند برای ساخت‌وساز و مربی گفت به خط شویم و نفری یک آجر برداریم و ببریم آنجایی که می‌خواهند ساختمان بسازند.

وی افزود: با یک حرکت تفریحی و ورزشی، یک ماشین آجر را جابه‌جا کردیم و به یادم ماند که در اردوها چقدر می‌توان حرکات مفید انجام داد.

دانش‌آموزان خبرنگار: مه‌گل حبیبی، هاجر ازقندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار