آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پیشتاز جهادی و خبرنگاران پانا

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی گفت با آغاز فرایند جذب پیشتازان به سازمان دانش‌آموزی در سال ۱۴۰۲، دانش‌آموزان باید در زمینه‌های دینی، علمی، اجتماعی، اخلاقی مشارکت و فعالیت داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۱۱۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پیشتاز جهادی و خبرنگاران پانا

سلمان حصاری رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی با اشاره به آغاز فرآیند جذب و سازماندهی پیشتازان جهادی سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ بیان کرد: جذب و سازماندهی دانش آموزان به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، عاطفی، علمی و اجتماعی، زمینه مشارکت همه جانبه آن‌ها را در رسیدن به مهارت های اجتماعی در قالب گروه های تشکیلاتی پیشتازان ایجاد می کند.

وی افزود: بر اساس برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی و فعالیت محوری هر دانش آموز، عضو یک تشکل، دانش آموزان می‌توانند با ورود به سامانه my.medu.ir (بخش نورینو) نسبت به ثبت نام در پیشتازان جهادی اقدام کنند. همچنین در صورت تمایل می‌توانند در خبرنگاری پانا هم عضو شوند.

وی ادامه داد: شروع این فرآیند از نیمه مهرماه تا ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ است. همچنین مدیران مدارس می توانند از طریق سامانه سیدا بخش نمایه، وضعیت شرکت دانش آموزان در تشکل‌های دانش آموزی را رصد کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: انتظار داریم مسئولین و کارشناسان سازمان دانش آموزی ادارات، مدیران مدارس و مربیان برای جذب حداکثری دانش آموزان تلاش کنند تا در سال تحصیلی جدید، شاهد حضور حداقل یک گروه پیشتازان جهادی 47 نفره در هر مدرسه و حداقل یک خبرنگار پانا در هر کلاس باشیم تا با آموزش های لازم، زمینه رشد همه جانبه دانش آموزان فراهم شود.

دانش آموز خبرنگار: مهنوش قربانپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار