برگزاری اردوی پیشتازان رسانه در آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد

مشهد (پانا) - اردوی آموزشی، تفریحی دختران پیشتاز متوسطه دوم ناحیه ۷ مشهد مقدس با عنوان پیشتازان رسانه در اردوگاه شهید هاشمی نژاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی پیشتازان رسانه در آموزش و پرورش ناحیه ٧ مشهد

اردوی آموزشی تفریحی دختران پیشتاز متوسطه دوم ناحیه ۷ مشهد مقدس با عنوان پیشتازان رسانه و با هدف شناسایی دانش آموزان توانمند در عرصه تولید محتوا و فضای رسانه در اردوگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با حضور تقریبی ۳۰۰ دانش آموز برگزار شد.

برنامه این اردو با دو عنوان اجرا شد. برنامه اول برنامه هویت بخشی بود. دانش آموزان در قالب بازی‌های فکری و بحث و گفتگو درباره ویژگی‌های یک دختر ایده‌آل با هم به بحث و مناظره پرداختند.

محور دوم برنامه‌ها حضور در کارگاه‌های آموزشی عکاسی و فیلمبرداری، تدوین فیلم، نویسندگی و مجری‌گری بود که با حضور اساتید برجسته برگزار شد.

از برنامه‌های جانبی این اردو که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت ویژه برنامه قلم‌ها فریاد می‌زنند را می‌توان نام برد. این برنامه در دو قالب تریبون آزاد با عنوان حمایت از فلسطین و غزه برگزار شد که در قالب متن ادبی و دلنوشته نامه خود را به ملت فلسطین رساندند.

سلمان حصاری، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی، مرتضی نظرنژاد، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد،صادق رستم‌زاده، کارشناس مسئول اردوهای استان با هیئت همراه از بازدیدکنندگان این اردوی آموزشی و تفریحی بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار