معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

ثبت نام اعتکاف تربیتی و دانش‌آموزی رمضانیه شروع شد

مشهد (پانا) _ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ثبت نام اعتکاف تربیتی و دانش آموزی ویژه ماه رمضان تحت عنوان طرح (نو قهرمانان) ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم در خراسان رضوی شروع شد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام اعتکاف تربیتی و دانش‌آموزی رمضانیه شروع شد

علی مهدوی‌خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با پانا گفت: اعتکاف تربیتی و دانش آموزی ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان (نو قهرمانان) در مشهد برگزار می شود.

وی افزود:این اعتکاف ویژه دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول و دوم بود و ویژه کسانی که به دنبال حل مسائل اجتماعی هستند برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این اعتکاف تربیتی گفت: این برنامه در تاریخ های ۱۶ ، ۱۷ ، ۱۸ فروردین مصادف با ۲۴ ، ۲۵ ، ۲۶ ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.
مهدوی خواه خاطر نشان کرد: برای این اعتکاف ۱۶ مسجد محوری شهر مشهد در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط و بررسی ظرفیت های مساجد و اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش هر ناحیه می باشد .

وی در توضیح نحوه ثبت نام در این برنامه گفت :علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir در بخش نورینو ثبت نام اولیه خود را تا تاریخ ۱۳ فروردین انجام دهند.

دانش آموز خبرنگار: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار