اساس کار مرکز سراج دانش‌آموزی بر درمان دارویی و درمان‌های روانشناختی است

مشهد(پانا)- مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی گفتگویی با خبرنگار پانا اظهار کرد : اساس کار مرکز سراج دانش آموزی بر درمان دارویی و روان شناختی است که علاوه بر آن مدیریت عوامل اجتماعی موثر بر سلامت روان دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها نیز بوده است .

کد مطلب: ۱۴۶۳۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اساس کار مرکز سراج دانش‌آموزی بر درمان دارویی و درمان‌های روانشناختی است

به  گزارش خبرگزاری پانا ، ندا اخروی مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه افتتاحیه اولین مرکز سراج دانش آموزی مشهد در کشور گفت : راه‌اندازی 40 مرکز سراج در سطح شهر مشهد پیش‌بینی شده که امروز اولین مرکز آن که الگوی سراج دانش‌آموزی بوده افتتاح شد، مرکزی که برای نخستین بار در سطح کشور دایر شده است.

وی افزود: ما امیدواریم که با اجرای این برنامه و اقدامات موثری که صورت می‌پذیرد بتوانیم گام‌هایی موثر در راستای سلامت روانی و اجتماعی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها برداریم.

مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در این مرکز اساس کار بر مراقبت مشارکتی و همراهی درمان دارویی و درمان‌های روانشناختی بوده است، تاکیدکرد: مدیریت عوامل اجتماعی موثر بر سلامت روان دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها از دیگر اهداف راه‌اندازی مرکز سراج دانش‌آموزی مشهد بوده است.

 اخروی بیان کرد: تمامی خدمات مرکز سراج دانش‌آموزی به‌صورت رایگان و توسط پزشک، روانشناس بالینی و مددکار در ساعت اداری روزهای کاری ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما راه‌اندازی نخستین مرکز سراج دانش‌آموزی کشور در مشهد را همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و در آستانه سال نو به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که با افتتاح این مرکز شاهد خیرات و برکات بسیار در مسیر توسعه و تقویت اهداف سلامت محور در حوزه دانش‌آموزی باشیم.

دانش آموز خبرنگار :محدثه رمضانی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار