مدیر دبیرستان نمونه دولتی ۱۷ شهریور:

انتخاب رشته انتخابی سرنوشت ساز است

تهران (پانا) - مدیر دبیرستان شهریور در گفت و گو با پانا انتخاب رشته را انتخابی سرنوشت ساز و تعیین کننده آینده هر دانش آموز عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب رشته انتخابی سرنوشت ساز است

احمد جمشیدی مدیر دبیرستان نمونه دولتی ۱۷ شهریور منطقه ۱۵ در گفت و گو با پانا بیان کرد: «یکی از عواملی که منجر به انتخاب رشته با چشم و گوش باز می شود، مشورت کردن با افراد متخصص است. افراد متخصص، راهنمایان بسیار خوبی برای ریل گذاری انتخاب رشته دانش آموزان هستند.»

جمشیدی گفت: «امروزه آزمون های روانشناسی بسیار خوبی توسط خود مدارس و مراکز خصوصی برگزار می شود. این آزمون ها پس از بررسی دقیق و تحلیل پاسخ های دانش آموزان کمک بسیار شایانی به آنها در حوزه انتخاب رشته می کند. این آزمون های روانشناسی با نشان دادن علاقه و استعداد دانش آموزان در هر رشته فراق بال بیشتری به دانش آموزان برای انتخاب صحیح رشته می دهند.»

مدیر دبیرستان۱۷ شهریور در پاسخ به اهمیت مدارس نمونه دولتی اظهار کرد: «مدارس نمونه دولتی بستر بسیار خوبی را برای شکوفایی دانش آموزان فراهم کرده است تا آنها با جدیت بیشتری به تحصیل بپردازند. بعنوان مثال اگر یک هسته خرما را در خاک رها کرده و به آن نرسیم هیچگاه شاهد رشد آن نخواهیم بود، اما با اهمیت به آن هسته و رسیدگی می توان از نخل بزرگی در آینده بهره برد، مدارس نمونه دولتی بستر را برای تعالی دانش آموزان آماده می کنند تا روزی درخت پربار بشوند.»

احمد جمشیدی در پاسخ به دلیل موفقیت های دبیرستان نمونه دولتی ۱۷ شهریور گفت: «الحمد الله در دبیرستان نمونه دولتی ۱۷ شهریور شاهد موفقیت های فراوانی بودیم که این موفقیت ها ماحصل برنامه ریزی جناب آقای غفاری و تیم ایشان بوده است. البته ما این موفقیت ها را همراه با دانش آموزان بدست آوردیم. دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی ۱۷ شهریور با توانمندی و پشتکار هر کاری را که اراده کرده اند میسر ساخته اند و الحمد الله موفقیت های زیادی را رقم زدند.»

 

دانش آموز خبرنگار: امیر عباس امن زاده

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار