هنیه در نشست خبری:

قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای رژیم صهیونیستی است

تهران (پانا) - رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای رژیم صهیونیستی است، گفت: ایالات متحده آمریکا قدرت ندارد که خواست خود را به جامعه جهانی تحمیل کند.

کد مطلب: ۱۴۶۵۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای رژیم صهیونیستی است

اسماعیل هنیه پس از دیدار و رایزنی با حسین امیرعبداللهیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در ابتدا از آقای امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران بابت میزبانی‌شان قدردانی می‌کنم و این چیزی است که نزد مسئولان و مردم ایران دیده‌ایم. جمهوری اسلامی ایران در صف مقدم حمایت از مقاومت فلسطین ایستاده است. 

وی با بیان اینکه در حال گذر از یک مرحله تاریخی و نقطه عطف تعیین‌کننده هستیم، افزود: طوفان الاقصی وارد ششمین ماه شده است و مردم فلسطین، مقاومتی افسانه‌ای را پشت سر گذاشتند.

هنیه بیان کرد: به‌رغم همه هزینه‌های سنگین و هولناکی که مردم غزه پرداخت کردند، رژیم صهیونیستی به اهداف خود نرسیده و شکست خورده است و امروز حمایت جهانی را از دست داده است.

وی با بیان اینکه همانگونه که دیروز شاهد بودیم قطعنامه‌ای علیه رژیم صهیونیستی صادر شد، خاطرنشان کرد: هر چند که این قطعنامه زودتر باید تصویب می‌شد اما اگر چه با تاخیر و با کاستی‌هایی صادر شد که باید جبران شود اما نشان از انزوای رژیم صهیونیستی داشت ایالات متحده نیز قدرت ندارد که خواست خود را به جامعه جهانی تحمیل کند. 

رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن اشاره به برگزاری روز قدس گفت: از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، رئیس‌جمهوری ایران و مردم ایران تشکر ویژه دارم. روز جهانی قدس را پیش رو داریم که امیدواریم امت اسلامی در روز قدس حضور پرشور داشته باشد. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار