مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

آموزش‌وپرورش در تمام مسائل تربیتی و فرهنگی باید با سپاه تعامل داشته باشد

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: باید در تمام مسائل از جمله مسائل تربیتی و فرهنگی با سپاه پاسداران، رویکرد تعامل و همکاری داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۴۶۸۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌وپرورش در تمام مسائل تربیتی و فرهنگی باید با سپاه تعامل داشته باشد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛  نشست مشترک همکاری آموزش و پرورش و سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با حضور حجت‌الاسلام نعیمی، نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛ سردار کرمی، جانشین فرمانده سپاه استان البرز؛ حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز؛ مدیران آموزش و پرورش مناطق، اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان البرز و فرماندهان سپاه شهرستان‌های استان البرز  در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش در این نشست گفت: وظیفه خودم می دانم که به نمایندگی از آموزش و پرورش از عزیزان سپاه در مقابله مقتدرانه با رژیم صهیونسیتی تشکر کنم؛ در تمامی مسایل از جمله مسائل تربیتی و فرهنگی نیز باید همین رویکرد همکاری را داشته باشیم و شاید اگر برخی مصلحت سنجی ها در حوزه های فرهنگی هم نبود، ما پیشرفت های بهتری داشتیم.

وی افزود: در بحث های مختلف همکاری آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همکاران آموزش و پرورش باید پای کار باشند و تمامی ماموریت های مرتبط از جمله: راهیان نور و ... را به خوبی انجام دهند و آموزش و پرورش هم اعلام آمادگی کامل می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: برخی ظرفیت های ویژه در آموزش و پرورش استان وجود دارد که شاید در هیچ استان دیگری نمونه آن نیست و می تواند زمینه بسیار مناسبی برای همکاری های دوجانبه هدفمند باشد، از جمله مجتمع ایثارگران که در سطح کشور از نظر میزان فعالیت در زمینه ترویج فرهنگ شهادت و مدرسه شهیدستان کرج که از نظر تعداد شهدای دانش آموز بی بدیل هستند.

شایان ذکر است در پایان این نشست از مدیران مناطق و فرماندهان سپاه شهرستان‌های استان البرز برای حضور فعال در برگزاری اردوهای راهیان نور تجلیل شد. 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار