معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز:

نظارت مداوم و بابرنامه، صحت و سلامت آزمون‌ها را تضمین می‌کند

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: نظارت مداوم و بابرنامه، صحت و سلامت آزمون‌ها را تضمین می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۶۳۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نظارت مداوم و بابرنامه، صحت و سلامت آزمون‌ها را تضمین می‌کند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ رویا عسگرپور در چهارمین جلسه ستاد امتحانات سوادآموزی استان با اشاره به آغاز فرآیند برگزاری آزمون‌های پایانی برخی از دوره‌های سوادآموزی از جمله طرح «نروژی» عنوان کرد: نظارت مداوم و بابرنامه، صحت و سلامت آزمون‌ها را در بر خواهد داشت.

وی نظارت و ارزیابی مستمر در سوادآموزی و تمام فعالیت‌هایی که در این عرصه صورت می‌گیرد را ضروری دانست و تصریح کرد: امتحانات و روند برگزاری و اجرای آن از سایر فعالیت‌ها مهمتر و حساس‌تر است. لذا نیاز است که همه اعضای ستاد امتحانات بر نحوه و چگونگی برگزاری آن نظارت مستمر و پیگیر داشته باشند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز افزود: در سال جاری تاکنون بیش از 4300 نفر در دوره‌های مختلف ثبت‌نام کردند که تمام فرآیند آن از تشکیل تا برگزاری کلاس به‌طور مستمر توسط مسئولین سوادآموزی و کارشناسان مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرند.

عسگرپور با ارائه گزارشی از برگزاری مسابقات انشانویسی و کتابخوانی در کلاس‌های انتقال استان اظهار کرد:  در مسابقه انشانویسی و کتابخوانی بیش از 1000 نوسواد دوره انتقال مشارکت داشتند که در هر 2 شاخص، عملکرد استان بیش از هدف مشخص‌شده است.

وی اذعان کرد: از هر منطقه 2 پرونده کلاسی دریافت و پس از بررسی‌های کارشناسی به مناطق برای رفع نواقص بازخورد داده شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز بر بازدید اعضای ستاد امتحانات استان و مناطق از کلاس‌های سوادآموزی و حوزه‌های امتحانی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار