مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

10 میلیارد ریال اعتبار برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به ورزش کشتی قرار گرفت

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: خانه کُشتی دانش‌آموزی شهید ابراهیم هادی نظرآباد با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به ورزش کشتی، تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۶۳۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
10 میلیارد ریال اعتبار برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به ورزش کشتی قرار گرفت

خانه کُشتی دانش‌آموزی به نام شهید سرافراز، شهید ابراهیم هادی با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان نظرآباد افتتاح شد.

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در آیین افتتاح خانه کشتی دانش‌آموزی شهید ابراهیم هادی شهرستان نظرآباد گفت: این مجموعه که جزو سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش استان البرز محسوب می‌شد با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به ورزش کشتی، تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: یکی از رویکردهای آموزش و پرورش در دوره جدید، توجه جدی به ساحت زیستی و تربیت بدنی و نیز توسعه فضاهای ورزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: در 2 سال گذشته بیش از ۵۰ زمین چمن ورزشی، سالن‌ ورزشی و استخر دانش‌آموزی در استان البرز تجهیز یا افتتاح شده و در اختیار دانش‌آموزان، فرهنگیان و عموم مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز 2 پروژه دیگر نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: یک مورد زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال در شهرستان ساوجبلاغ و دیگری سالن ورزشی چندمنظوره با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال در شهرستان کرج است.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار