مدیر سازمان دانش آموزی البرز به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری عنوان کرد:

آموزش صحیح کاشت نهال به دانش آموزان ضروری است

کرج (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز گفت درختکاری یک مهارت است و آموزش صحیح کاشت نهال به دانش آموزان بسیار ضروری و مهم است.

کد مطلب: ۱۴۶۲۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش صحیح کاشت نهال به دانش آموزان ضروری است

محسن صادقیان عنوان کرد: سازمان دانش آموزی استان البرز در تداوم وظایف سازمانی و تربیت اجتماعی دانش آموزان ،پویش جشن تولد زمین را با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی طراحی و به مدارس ابلاغ نموده است.

وی افزود در این پویش موضوعاتی نظیر کاشت نهال همراه با خانواده ، کاشت دانه های غیر خوارکی برای سبزه عید ، هرس نمودن و رسیدگی به درختان و معرفی درختان بومی و محلی معرفی شده است و دانش آموزان در قالب تصاویر و ویدئوهای پنجاه ثانیه ای فعالیت های خود را به دبیرخانه مربوطه ارسال می نمایند واز آثار برتر با اهدای  لوح تقدیر و جوایز قدر دانی خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی اضافه کرد : آموزش صحیح کاشت نهال از جمله مهارت های ضروری و مهمی است که متاسفانه عدم آشنایی دانش آموزان و برخی والدین با چگونگی حمل درختان ، نگهداشت ریشه درختان و کاشت نهال در این ایام موجب  تلف شدن درختان می شود و لذا آموزش های صحیح کاشت نهال در توسعه فضای سبز و حفاظت از محیط زیست  نقش بسزایی دارد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار