مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز:

توسعه فرهنگ احسان و نوع‌دوستی از رویکردهای مهم جشن نیکوکاری است

کرج ( پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز گفت: توسعه فرهنگ احسان و نوع‌دوستی از رویکردهای اساسی و مهم برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس است.

کد مطلب: ۱۴۶۲۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فرهنگ احسان و نوع‌دوستی از رویکردهای مهم جشن نیکوکاری است

محسن صادقیان در حاشیه آیین متمرکز جشن نیکوکاری استان البرز که در دبیرستان رضوان ناحیه 3 کرج برگزار شد، اظهار کرد:  این رویداد خداپسندانه هر ساله از 14 الی 22 اسفند با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری و تامین بخشی از مایحتاج و ملزومات نوروزی دانش‌آموزان و خانواده‌های حمایت‌پذیر با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این پویش با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) 80 هزار پاکت برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان توزیع شده که وجوه مبالغ جمع‌آوری‌شده در مدارس مربوطه برای امور نیکوکاری هزینه می‌شود.

صادقیان اضافه کرد: عید همدلی، شعار امسال جشن نیکوکاری است و در این فعالیت تلاش می‌شود با ایجاد زمینه حضور و مشارکت بانشاط و فعال دانش‌آموزان، فرهنگیان و خیرین، بخشی از مشکلات مالی و معیشتی خانواده‌های کم‌برخوردار برای عید نوروز مرتفع شود و همچنین روحیه انفاق و نوع‌دوستی در سطح جامعه گسترش یابد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز گفت: برنامه‌های متمرکز از جمله جنگ شادی، سرودهای سیاحتی و همگانی، دکلمه‌خوانی، سخنرانی مسئولین، اهدای پاکت، کاشت نهال دوستی و ایجاد بازارچه خیریه به این مناسبت اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار