معاون عملیات فراجا:

سردار شهید محمدرضا زاهدی تاریخچه جنگ، دفاع و مقاومت بود

اصفهان (پانا) - معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی گفت: سردار شهید محمدرضا زاهدی تاریخچه جنگ، دفاع و مقاومت بود.

لینک کوتاه کپی شد
سردار شهید محمدرضا زاهدی تاریخچه جنگ، دفاع و مقاومت بود

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با پانا خاطرنشان کرد: «شهید زاهدی، تاریخچه جنگ، دفاع و مقاومت بود. بنده بیش از ۳۵ سال هست که شهید زاهدی را می‌شناسم و این شهید همیشه مردی بااخلاص، بااخلاق و شجاع بود و این‌ها همه خصلت‌های نیک این شهید عزیزمان بود.»

وی افزود: «از هر کدام از این خصوصیات می‌توانیم مثال‌های زیادی را بگوییم. در شجاعت، چندین عملیات که خدمت ایشان  بودیم بسیار شجاعانه می‌جنگیدند و بسیار خوب هدایت می‌کردند.»

سردار ساجدی‌نیا بیان کرد: «در رابطه با اخلاق این بزرگوار هیچگاه ندیدم که بخواهد فخرفروشی کند. با اینکه درجه‌شان نسبت به خیلی‌ها بالا بود اما همیشه خود را کمتر از بقیه می‌دید، همیشه متواضع و خنده‌رو بود و خصوصا بچه‌ها را خیلی دوست داشت و به آن‌ها احترام می‌گذاشت. بنده از نزدیک دیده بودم و همیشه سعی می‌کردند در سلام کردن به بچه‌ها پیشقدم باشند.»

معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی در رابطه با شجاعت شهید زاهدی تصریح کرد: «زمانی که جنگ کویت و عراق شروع شد، ایشان جهت کمک به مردم کویت رفتند تا  مسیری را باز کنند که مردم و زن و بچه‌هایی که داشتند مورد آسیب قرار می‌گرفتند، بتوانند وارد کشور ایران شوند.»

وی اظهارکرد: «این برای مردم خیلی مهم بود و شاید موضوعاتی بود که هیچ وقت کسی ندید و نگفت. ان‌شاءالله دوستان و همرزمان شهید، ناگفته‌هایی که از ایشان بود را به تحریر در بیاورند.»

دانش‌آموزخبرنگار: محدثه‌سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار