مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

با حمایت‌های ویژه از سوی دولت از فضای حیاط ۲۰۰ مدرسه برای ایجاد برنامه ورزش همگانی صبحگاهی استفاده شد

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در تابستان سال گذشته ما توانستیم با حمایت‌های ویژه از سوی دولت از فضای حیاط ۲۰۰ مدرسه برای ایجاد برنامه ورزش همگانی صبحگاهی با شهرداری اصفهان توافق برقرار کنیم که این طرح باهدف ایجاد مدرسه به‌عنوان یک بستر فرهنگی و ایجاد نشاط به اجرا رسید.

کد مطلب: ۱۴۶۳۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
با حمایت‌های ویژه از سوی دولت از فضای حیاط ۲۰۰ مدرسه برای ایجاد برنامه ورزش همگانی صبحگاهی استفاده شد

 محمدرضا ابراهیمی  در حاشیه یک‌صد و هفتاد و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش در گفتگو با پانا اظهار داشت: مهم‌ترین هدف ما در ایجاد رویکرد جدید ساختار تعلیم و تربیت مدارس استان، نهادینه‌کردن برنامه‌های مذهبی در ساختار فضای آموزشی برای دانش‌آموزان طی سال جاری بوده است.

ابراهیمی افزود: در این طرح بیش از ۴ هزار دانش‌آموز در اردوهای مذهبی قم و جمکران همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و نمایشی حضور پیدا کردند و با موضوعات مختلفی مانند جهاد تبیین، رسانه و دین و نظام اسلامی آشنا شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه گفت:مهم‌ترین برنامه‌هایی که در آموزش و پرورش استان اصفهان در دستور کار قرار دادیم، همکاری دوجانبه و اثربخش با سایر بخش‌ها به‌خصوص شهرداری اصفهان بوده است که منجر به برنامه‌های مشارکتی در حوزه‌های ورزش و فرهنگ و موضوعات آسیب‌های اجتماعی در جامعه بین جوانان و نوجوانان شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: در تابستان سال گذشته ما توانستیم با حمایت‌های ویژه از سوی دولت از فضای حیاط ۲۰۰ مدرسه برای ایجاد برنامه ورزش همگانی صبحگاهی با شهرداری اصفهان توافق برقرار کنیم که این طرح باهدف ایجاد مدرسه به‌عنوان یک بستر فرهنگی و ایجاد نشاط به اجرا رسید.

دانش آموز خبرنگاران: رهام رسولی، امیر حسین مکارمی

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار