رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:؛

فرهنگیان برای جست‌وجوی ایستگاه‌های خدمات‌رسانی در سفر به اصفهان از سامانه مسافریار استفاده کنند

اصفهان (پانا) - رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فرهنگیان در سفر نوروزی خود به اصفهان می‌توانند از سامانه مسافریار برای جست‌وجوی ایستگاه‌ها و فضاهای خدمات‌رسانی استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۴۶۲۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان برای جست‌وجوی ایستگاه‌های خدمات‌رسانی در سفر به اصفهان از سامانه مسافریار استفاده کنند

مهدی منتجب اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان طبق رسالتی که بر عهده دارد در راستای اسکان همکاران فرهنگی که از سراسر کشور برای گذراندن نوروز خودشان شهر و استان زیبای اصفهان را انتخاب می‌کنند، کمافی‌السابق و طبق روال برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

منتجب افزود: با توجه به مقارن بودن ماه مبارک رمضان با ایام عید نوروز این رسالت ما را بیشتر می‌کند تا ان‌شاءالله برنامه‌هایی که برای این مهم شکل می‌گیرد از هر 2 جنبه، ویژه‌تر، کامل‌تر و حائز اهمیت‌تر بشود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که پیش‌بینی شده، بیش از ۶۰۰ مدرسه در سراسر استان در طرح اسکان فرهنگیان قرار دارد و فضای اسکانی که قرار گرفته برای این امر بیش از ۷۰۰۰ فضا هست که ان‌شاءالله بتوانیم میزبان خوبی برای فرهنگیان عزیز از سراسر کشور و هموطنان گرامی باشیم.

منتجب تصریح کرد: نکته‌ای که خیلی حائز اهمیت است در خود اصفهان 6 ستاد در 6 ناحیه داریم که برای راهنمایی مسافرین عزیز در نظر گرفته شده است. یک ستاد مرکزی در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان داریم که ارتباط کامل با ۴۱ منطقه و ناحیه استان پهناور اصفهان دارد و هرساله هم از طرف ستادهای نوروزی که از طریق شهرداری انجام می‌شود در ورودی‌های شهر اصفهان، ایستگاه‌هایی تعبیه می‌شود که ان‌شاءالله به محض ابلاغ مکان این ایستگاه‌ها از نزدیکترین ناحیه مورد نظر ما،  نمایندگان ستادهای اسکان را هم در این ایستگاه‌ها خواهیم داشت که بتوانند عزیزانی که مسافر هستند را راهنمایی کنند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به طبع آن درمانگاه‌های فرهنگیان نیز در سراسر استان هر ۶ درمانگاه هم در شهر اصفهان و مناطق دیگر فعال هستند و در ایام نوروز خدمات‌رسانی دارند.

وی تصریح کرد: برای عزیزانی که کمتر از 10 روز شهر اصفهان را برای اسکان خودشان در نظر گرفته‌اند در مراکز رفاهی و تفریحی هم بحث پذیرایی برای ناهار و شام این عزیزان داریم و می‌توانند با رعایت حفظ و قوانینی که مربوط به ماه مبارک رمضان هست مراجعه کنند و ان‌شاءالله در مکان‌هایی که تعبیه شده در این خصوص پذیرایی شوند.

منتجب افزود: یکی از فعالیت‌هایی که هر ساله در استان اصفهان شکل می‌گرفته بحث سامانه مسافریار هست که همکاران عزیز در شهرداری و استانداری این مهم را دنبال می‌کنند. نکته‌ای که حائز اهمیت است، روی سامانه مسافریار هم مکان‌ها و هم ستادها مشخص است و احیانا ایستگاه‌هایی که تعبیه می‌شود و فضاهایی که خدمات‌رسانی دارند از جمله درمانگاه‌ها و کلیه مایحتاجی که مسافرین عزیز ممکن است در طول سفرشان احتیاج داشته باشند از این بستر و اپلیکیشن می‌توانند استفاده کنند از خدماتی که مورد نظرشان هست بهرمند شوند.

دانش‌آموزخبرنگاران: ستایش صالح‌پور ، هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار