مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد؛

تدارک بیش از 60 برنامه برای بزرگداشت هفته مقام معلم در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل از تدارک بیش از 60 برنامه برای بزرگداشت هفته مقام معلم در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تدارک بیش از 60 برنامه برای بزرگداشت هفته مقام معلم در اردبیل

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ کلام‌اله صفری در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان اردبیل با اشاره به عملیات افتخارآفرین وعده صادق، ضمن تقدیر و تشکر از رشادت فرماندهان سپاه همیشه سرافراز قدس در حمله گسترده به پایگاه‌های نظامی اسرائیل از تدارک بیش از ۶۰ برنامه برای هفته بزرگداشت مقام معلم در این استان خبرداد.صفری افزود: ایجاد برنامه‌های لازم جهت تکریم منزلت معلمان با رویکرد برنامه‌های جامعه‌محور و مدرسه‌محور با لحاظ کردن شعار هفته معلم «همه مدیون توایم» در طول سال و توسعه مشارکت‌های عمومی و استفاده از ظرفیت نهادهای موثر از جمله تدابیر و اقدامات انجام‌شده به منظور گرامیداشت این هفته محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: ایجاد فرهنگ تجلیل از معلمان در بین مردم از اولویت‌های این هفته بوده و تلاش خواهد شد که این فرهنگ در بین آحاد مردم گسترش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر پاسداشت مقام معلمان و تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر اعتلای فرهنگ عمومی در گرامیداشت مقام معلم و استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها به‌ویژه رسانه ملی به جایگاه معلم افزود: رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما نقش بسیار مهمی در ایجاد این فرهنگ به عهده دارند و البته طی سالیان متمادی، کارهای شایسته‌ای را در این زمینه انجام داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: تجلیل از معلمان نمونه استان و به‌ویژه تکریم پیشکسوتان و فرهیختگان عرصه تعلیم و تربیت در حوزه‌های مختلف در این هفته به شکل فاخری انجام خواهد شد.

صفری گفت: راه‌اندازی پویش‌های مختلف در فضای مجازی با هدف تجلیل و تکریم مقام معلم در دست اقدام بوده و در این هفته با انجام «زنگ سپاس» در تمام مدارس، معلمان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی و با فرهنگیان بازنشسته، دیدار معلمان نمونه با نماینده ولی فقیه در استان، دلجویی از خانواده‌های همکاران فرهنگی متوفی، تجلیل از فرزندان موفق فرهنگیان، سخنرانی مدیرکل پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاری نشست‌های صمیمی با فرهنگیان، همایش تجلیل از معلمان نمونه، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، علمی و ورزشی و پویش برای معلمان و استقبال از معلمان در اولین روز هفته معلم در مقابل مدارس توسط دانش‌آموزان و اعزام معلمان نمونه جهت دیدار با مقام معظم رهبری و... از جمله برنامه‌هایی است که با مشارکت ادارات آموزش و پرورش و نهادهای مختلف انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار