رئیس اورژانس کشور خبر داد؛

تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد بر مراکز درمانی ازسوی اورژانس

تهران (پانا) - رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه تیم‌های نظارتی بر عملکرد مراکز درمانی در استان‌ها تشکیل شده، گفت نخستین تذکر توسط تیم‌های نظارتی به رئیس یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی داده شده است.

کد مطلب: ۱۴۶۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد بر مراکز درمانی ازسوی اورژانس

جعفر میعادفر در نشست خبری طرح «سلامت نوروزی» که صبح امروز، شنبه ۲۶ اسفند ماه برگزار شد، اظهار کرد: براساس دستور مقام عالی وزارت، هماهنگی‌های درون‌بخشی و بین‌بخشی طی یک ماه گذشته انجام شده است.

وی ادامه داد: برخی از دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه‌ها دارای بیمارستان هستند و این مراکز درمانی همچون بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی موظف به شیفت‌بندی و ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی هستند. 

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه تیم‌های نظارتی در استان‌های کشور به منظور نظارت بر مراکز درمانی تشکیل شده، افزود: نخستین تذکر توسط تیم‌های نظارتی به رئیس یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی داده شده است. اگرچه دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف بودند از ۲۴ اسفند ماه برای طرح سلامت نوروزی در آمادگی کامل باشند اما این دانشگاه علوم‌پزشکی از آمادگی لازم برخوردار نبود.

وی ادامه داد: تذکر لازم داده شده و امیدواریم که این دانشگاه علوم‌پزشکی برای ارائه خدمات آماده شده باشد.

میعادفر با آمار تلفات حوادث ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ گفت: من از مردم می‌خواهم نکات ایمنی را رعایت کنند. بیش از ۱۲۰۰ نفر در نوروز ۱۴۰۲ در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند. امیدواریم که میزان حوادث ترافیکی و تلفات ناشی از این حوادث در نوروز ۱۴۰۳ کاهش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار