تعیین ۱۹ مسیر گردشگری برای مسافران نوروزی در ‌پایتخت‌

تهران (پانا) - شهردار تهران با بیان اینکه برای ایام تعطیلات نوروز در پایتخت برنامه جامعی تدوین شده است، گفت: به مناسبت این ایام ستادی منسجم تشکیل شده و ۱۹ مسیر برای گردشگری داخل پایتخت مشخص شده است.

کد مطلب: ۱۴۶۳۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تعیین ۱۹ مسیر گردشگری برای مسافران نوروزی در ‌پایتخت‌

‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، علیرضا زاکانی، شهردار تهران با اشاره به برنامه‌های شهرداری تهران برای تعطیلات عید نوروز،‌ گفت: به مناسبت این ایام ستادی منسجم تشکیل شده و ۱۹ مسیر برای گردشگری داخل پایتخت مشخص شده است.

او همچنین افزود: مراکز گردشگری ویژه‌ای هم مثل مجموعه تپه‌های عباس‌آباد و برج میلاد و دیگر اماکن فرهنگی، دیدنی و تفریحی پایتخت برای خدمت‌رسانی به گردشگران در ایام نوروز بسیج شده‌اند.

شهردار تهران با بیان اینکه با تمامی محل‌های اسکان در پایتخت هماهنگی‌های لازم انجام شده است، ادامه داد: در تلاش هستیم برای تمامی میهمانان پایتخت بهترین خدمات را مهیا کنیم و ایام نوروز را برای آن‌ها خاطره‌انگیز سازیم.

زاکانی با تاکید بر اینکه با توجه به همزمانی ایام تعطیلات نوروز با مبارک رمضان برنامه جامعی تدوین شده است، اظهار کرد: یک سلسله برنامه‌های نشاط‌برانگیز و شادی‌آور نیز در دستورکار قرار دارد تا ضمن آراستگی شهر تهران به جلوه‌گری و کارکرد پایتخت هم بیافزاید و گردشگری خاطره‌انگیزی را برای مردم رقم‌ بزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار