در حاشیه زیارت از یادمان شهدای طلاییه؛

عین‌اللهی: اردوهای راهیان نور، کلاس درسی برای زائران مناطق جنگی است

تهران (پانا) - وزیر بهداشت در سفر به استان خوزستان و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، ضمن زیارت از یادمان شهدای طلاییه، اردوهای راهیان نور را کلاس درسی برای زائران مناطق جنگی دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۲۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
عین‌اللهی: اردوهای راهیان نور، کلاس درسی برای زائران مناطق جنگی است

‌به گزارش وبدا،‌ بهرام عین اللهی در حاشیه زیارت از این یادمان، با اشاره به شهادت شهید حاج ابرهیم همت و انجام عملیات پر حماسه بدر در این منطقه، گفت: دشمن تصور می کرد با رها ساختن آب در این منطقه و شلمچه می تواند مانع انجام عملیات شود اما رزمندگان و قهرمانان ما نشان دادند که هیچ مانعی نمی تواند سد راه آنها برای دفاع از کشورمان شود. 

‌وی تاکید کرد: بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس نقش ویژه و ارزشمندی داشت و امدادگران و جامعه پزشکی در خط مقدم جبهه حضور فعالی داشتند و بعد از انجام کارهای اولیه برای مجروحان، اقدات درمانی و اعمال جراحی پیشرفته تر در بیمارستان های صحرایی و زیرزمینی انجام می شد. 

‌وزیر بهداشت خدمات بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس را در دنیا بی‌نظیر دانست و گفت: یکی از موفق‌ترین اقدامات فرهنگی در دوران بعد از انقلاب، اردوهای راهیان نور بوده که کلاس درسی برای زائران مناطق جنگی کشور و محلی برای آشنایی با محیط جنگی و رشادت‌های رزمندگان است. 

‌عین اللهی در ادامه تقویت حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی را از مهمترین برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت مردمی یاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار