رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور:

۵۴۹ کشته در تصادفات رانندگی نوروز

تهران (پانا) - رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند تا امروزهشتم فروردین)، ۵۴۹ نفر در تصادفات رانندگی جان باختند و در این ایام بیشترین حجم تردد مسافران مربوط به استان مازندران با ۳۲۰ هزار خودرو بوده است.

کد مطلب: ۱۴۶۵۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
۵۴۹ کشته در تصادفات رانندگی نوروز

سرهنگ احمد شیرانی روز چهارشنبه افزود: تاکنون ۳۴۰ میلیون تردد جاده‌ای در کشور ثبت شده است و به طور متوسط روزانه ۲۶ میلیون خودور در کشور تردد داشته‌اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک گفت: از ۲۴ اسفند ۴۵۲ فقره تصادف فوتی و ۱۱ هزار و ۶۰۰ تصادف جرحی در جاده‌های کشور ثبت شده است.

وی افزود: وضعیت کلی تردد از ابتدای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا به امروز ۳۴۰ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شد که به حدود ۲۶ میلیون تردد روزانه رسیده و بیشترین آمار ترددها مربوط به روز چهارم و هفتم فروردین امسال و ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بوده است.

سرهنگ شیرانی گفت: حجم انباشت و بیشترین مقصد مسافران نوروزی استان مازندران بود که اکنون ۳۲۰ هزار خودرو مسافران در این استان وجود دارد و ۲۱۵ هزار خودرو در استان گیلان و حدود ۱۰۰ هزار در خراسان وجود دارد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش یافته است که بیشترین علت کاهش مربوط به ایام بارندگی‌ها و شرایط نامساعد جوی در اوایل سال است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک در مورد وضعیت آب هوا و بارندگی نیز گفت: در استان‌های شمال غربی کشور آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و کردستان بارش باران و در ارتفاعات برف پیش بینی شده است و رانندگان حتماً باید آمادگی لازم برای تردد در این شرایط را داشته باشند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار